Pawo - Zarabiaj na modzie

Bezpieczeństwo franczyzobiorcy / Franczyzobiorcy Pawo nie muszą inwestować w towar, a końcówki kolekcji odbiera od nich centrala.
Wejdź w sprawdzony i bezpieczny biznes. Zostań franczyzobiorcą Pawo.
 

Marka Pawo posiada 30 letnią tradycję w kreowaniu wizerunku nowoczesnego mężczyzny. Dzięki zdobytemu doświadczeniu, cały czas rozwijamy się i wychodzimy naprzeciw zróżnicowanym potrzebom rynku oraz klientów. Największy nacisk kładziemy na profesjonalną obsługę - naszą pasją jest kształtowanie inspirującego i wyjątkowego wizerunku klienta, dlatego obsługą w naszych salonach zajmują się certyfikowani doradcy wizerunku. Chcemy aby nasi klienci czuli się wyjątkowo, dlatego oferujemy spotkania indywidualne, aby mogli zmienić swój wygląd, jak i poznać najważniejsze zasady dress codu.

W naszych kolekcjach stawiamy na odzież biznesową, okazjonalną, jak i smart casual. Chcemy aby szafa naszego klienta była klasyczna, ale każdy mężczyzna musi posiadać tzw. „must have”. Jesteśmy marką modową podążającą za trendami, pokazujemy je w bardzo subtelny sposób, aby klient przez nas wystylizowany był w zgodzie z samym sobą. Bogate doświadczenie pozwala nam również prowadzić ciekawe działania marketingowe, które są sprawdzone i skuteczne. Nie czekamy na klienta w salonie – aktywnie pozyskujemy go w geograficznym otoczeniu salonu. Dzięki temu posiadamy już bazę 150 000 stałych klientów, których wciąż przybywa.

Franczyza Pawo - sprawdzone rozwiązania

Naszym franczyzobiorcom oferujemy stabilny bienzes oparty o sprawdzone rozwiązania. Jako jeden z nielicznych franczyzodawców, posiadamy ofertę zarówno dla w pełni zaangażowanych partnerów, jak i tych nastawionych bardziej inwestorsko. W tym drugim przypadku, to centrala dogląda biznesu franczyzobiorcy. Firma stosuje też sprawdzone w branży rozwiązania oparte na franczyzie depozytowej, w której to centrala pozostaje właścicielem towaru i nim zarządza. Dzięki temu franczyzobiorcy nie inwestują w stany magazynowe, a końcówki kolekcji oddają franczyzodawcy, by na bieżąco wprowadzać nowości. Franczyzobiorca co miesiąc ma wypłacaną prowizję liczoną od sprzedaży netto.

Naszym partnerom oferujemy:

  • Pomoc w znalezieniu lokalizacji i udział w ewentualnych negocjacjach z wynajmującym;

  • Sprawdzony standard aranżacji wnętrza lokalu;

  • Pomoc przy rekrutacji personelu;

  • Bezpłatne i systematyczne szkolenia i treningi z zakresu sprzedaży, zasad dress codu, komunikacji z klientem i znajomości wiedzy produktowej;

  • Nowoczesne oprogramowanie i kasa fiskalna;

  • Sprawdzone standardy działania w każdym elemencie naszego biznesu;

  • Ciągła optymalizacja zatowarowania oparta na analizie trendów rynkowych i aktualnej mody;

  • Aktywne wsparcie personalne dedykowanych ekspertów wynikające z efektywnej struktury organizacyjnej;

  • Wsparcie marketingowe i VM;

  • Wyłączność terytorialna;

  • Pierwszeństwo na danym terenie przy nowej franczyzie;

  • Brak kosztów związanych z logistyką;

Inwestycja

Na inwestycję w sklep trzeba przeznaczyć ok. 1 tys. zł na każdy m2 powierzchni salonu.

Nasze oczekiwania

  • Optymalna wielkość lokalu - 90-100 m2;

  • Geograficzne otoczenie salonu – miasta minimum 70 tys. mieszkańców;

  • Adaptacja lokalu wg projektu PAWO;

  • Zaangażowanie w efektywne zarządzaniem sklepem

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego.


Dla zaangażowanych i inwestorów / Pawo posiada ofertę zarówno dla w pełni zaangażowanych partnerów, jak i tych nastawionych bardziej inwestorsko.
Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do .
Dowiedz się więcej
Dane kandydata
Dane kandydata
If you see this, leave this form field blank