Średnie i wieksze miasta / Obecnie pod szyldem 7 street działa sześć lokali. Marka chce się rozwijać w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców.
Piątek
29.06.2018
Specjalizująca się dotychczas w mięsnych daniach marka 7 Street Bar & Grill poszerza menu o pozycje wegańskie.
 

Do tej pory w ofercie 7 Street Bar & Grill były tylko burgery z mięsem, steki, dania z mięsa wołowego, drobiowego, wieprzowego oraz skorupiaki. Teraz marka postanowiła pójść za trendami rynkowymi i poszerzyć menu o wegańskie burgery. Podobny ruch pod koniec ubiegłego roku franczyzodawca wykonał w lokalach drugiej swojej sieci, czyli Meat&Fit.
 Nie rezygnujemy z mięsa i nadal w naszej ofercie można znaleźć burgery z wołowiną, wieprzowiną czy drobiem, ale jest już pewne, że burgery roślinne na stałe zagoszczą w ofercie 7 Street – mówi Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. franczyzy 7 Street oraz Meat & Fit.
Pomocy i konsultacji przy opracowaniu oferty wegańskiej jeszcze na etapie wprowadzania jej do sieci Meat & Fit udzieliły franczyzodawcy Polskie Stowarzyszenie Wegańskie oraz fundacja Otwarte Klatki wraz z kampanią Roślinniejemy, zajmujące się promocją kuchni roślinnej.
Już w pierwszych dniach od wprowadzenia wegańskich burgerów zaobserwowaliśmy bardzo pozytywne zaskoczenie i opinie o nowej ofercie, co oznacza, że goście restauracji stają się coraz bardziej otwarci na zachodzące zmiany – zauważa Łukasz Błażejewski. Wzmożonego zainteresowania ofertą wegańską spodziewamy się po upływie około 6 tygodni, jak to miało miejsce w przypadku sieci Meat & Fit.

Obecnie pod szyldem 7 street działa sześć lokali. Marka chce się rozwijać w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców. Kwota inwestycji w przypadku lokalu dostosowanego już wcześniej do potrzeb gastronomii zaczyna się od 150 tys. zł. Wstępna opłata licencyjna wynosi 10 tys. zł. Opłaty miesięczne – franczyzowa i marketingowa – naliczane są w procentach od obrotu. Franczyzodawca pomaga przy wyborze lokalizacji oraz przy negocjacjach umów najmu, wspiera licencjobiorców w wykonaniu aranżacji wnętrza, pomaga przy projektach technicznych. Zapewnia także szkolenia dla całej załogi nowej restauracji – teoretyczne i praktyczne. Obejmują one zarządzanie lokalem, obsługę klientów oraz znajomość i przygotowywanie menu.


Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. franczyzy 7 Street oraz Meat & Fit / "Nie rezygnujemy z mięsa i nadal w naszej ofercie można znaleźć burgery z wołowiną, wieprzowiną czy drobiem, ale jest już pewne, że burgery roślinne na stałe zagoszczą w ofercie 7 Street.

POPULARNE NA FORUM

Naleśnikarnia

Dobry pomysł, dużo ludzi lubi naleśnikarnie. Tu macie namiar na sprawdzonego dostawcę pieczarek: Lomania http://lomania.pl/ Od dawna zajmują się przetwórstwem...

5 wypowiedzi
ostatnia 21.09.2018
Dobre miejsce na pizzerię

Really I Appreciate The Effort You Made To Share The Knowledge. This Is Really A Great Stuff For Sharing. Keep It Up. Thanks For Sharing. Αληθινή Ιστορία...

1 wypowiedzi
ostatnia 21.09.2018
Sprzęt do knajpy

Akurat konkurencja jest taka sobie, bo mało który sklep jest w stanie zaoferować wyposażenie wysokiej jakości. Jeśli jednak liczysz na coś naprawdę solidnego, to postaw...

2 wypowiedzi
ostatnia 20.09.2018
Fast food na kółkach

A ja z kolei polecam Wam marven - https://marven.pl/Akcesoria/Alternatywne-metody-parzenia-kawy/Aeropressy

7 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2018
Fast food na kółkach

Dobrego dnia, chcę Wam poradzić specjalne programy dla tego. Przedtem sam zajmował się podobnym biznesem i jak nikt inny znam się na tym. Teraz dosyć trudno konkurować...

7 wypowiedzi
ostatnia 18.09.2018
Fast food na kółkach

Dobrego dnia, chcę Wam poradzić specjalne programy dla tego. Przedtem sam zajmował się podobnym biznesem i jak nikt inny znam się na tym. Teraz dosyć trudno konkurować...

7 wypowiedzi
ostatnia 18.09.2018
Odsstapie

Witam, proszę o kontakt dziekuje Lukasz.

2 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018
Fast food na kółkach

Food truck jest obecnie bardzo popularny, gdzie się nie rozejrzymy, to tylko to jedzenie na kółkach.

7 wypowiedzi
ostatnia 28.08.2018