Średnie i wieksze miasta / Obecnie pod szyldem 7 street działa sześć lokali. Marka chce się rozwijać w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców.
Piątek
29.06.2018
Specjalizująca się dotychczas w mięsnych daniach marka 7 Street Bar & Grill poszerza menu o pozycje wegańskie.
 

Do tej pory w ofercie 7 Street Bar & Grill były tylko burgery z mięsem, steki, dania z mięsa wołowego, drobiowego, wieprzowego oraz skorupiaki. Teraz marka postanowiła pójść za trendami rynkowymi i poszerzyć menu o wegańskie burgery. Podobny ruch pod koniec ubiegłego roku franczyzodawca wykonał w lokalach drugiej swojej sieci, czyli Meat&Fit.
 Nie rezygnujemy z mięsa i nadal w naszej ofercie można znaleźć burgery z wołowiną, wieprzowiną czy drobiem, ale jest już pewne, że burgery roślinne na stałe zagoszczą w ofercie 7 Street – mówi Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. franczyzy 7 Street oraz Meat & Fit.
Pomocy i konsultacji przy opracowaniu oferty wegańskiej jeszcze na etapie wprowadzania jej do sieci Meat & Fit udzieliły franczyzodawcy Polskie Stowarzyszenie Wegańskie oraz fundacja Otwarte Klatki wraz z kampanią Roślinniejemy, zajmujące się promocją kuchni roślinnej.
Już w pierwszych dniach od wprowadzenia wegańskich burgerów zaobserwowaliśmy bardzo pozytywne zaskoczenie i opinie o nowej ofercie, co oznacza, że goście restauracji stają się coraz bardziej otwarci na zachodzące zmiany – zauważa Łukasz Błażejewski. Wzmożonego zainteresowania ofertą wegańską spodziewamy się po upływie około 6 tygodni, jak to miało miejsce w przypadku sieci Meat & Fit.

Obecnie pod szyldem 7 street działa sześć lokali. Marka chce się rozwijać w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców. Kwota inwestycji w przypadku lokalu dostosowanego już wcześniej do potrzeb gastronomii zaczyna się od 150 tys. zł. Wstępna opłata licencyjna wynosi 10 tys. zł. Opłaty miesięczne – franczyzowa i marketingowa – naliczane są w procentach od obrotu. Franczyzodawca pomaga przy wyborze lokalizacji oraz przy negocjacjach umów najmu, wspiera licencjobiorców w wykonaniu aranżacji wnętrza, pomaga przy projektach technicznych. Zapewnia także szkolenia dla całej załogi nowej restauracji – teoretyczne i praktyczne. Obejmują one zarządzanie lokalem, obsługę klientów oraz znajomość i przygotowywanie menu.


Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. franczyzy 7 Street oraz Meat & Fit / "Nie rezygnujemy z mięsa i nadal w naszej ofercie można znaleźć burgery z wołowiną, wieprzowiną czy drobiem, ale jest już pewne, że burgery roślinne na stałe zagoszczą w ofercie 7 Street.

POPULARNE NA FORUM

Franczyza od McDonald’s

Hello, You are doing great job. Do you guys have any idea how to take franchise of Penn Station. Penn Station Menu is just awesome i am having great business opportunity please...

1 wypowiedzi
ostatnia 20.07.2018
Otwieramy kebab

Jeśli szukasz sprawdzonego sprzętu kuchennego, czy również innych elementów wyposażenia a nawet chemii profesjonalnej to sprawdź koniecznie GastroNet24. Pomimo ogromnego...

12 wypowiedzi
ostatnia 19.07.2018
Otwieramy kebab

The good prices and the great variety of homedepot.com/survey products characterize the franchises and branches of the store. The monthly online catalog offers discounts and...

12 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Otwieramy kebab

The good prices and the great variety of homedepot.com/survey products characterize the franchises and branches of the store. The monthly online catalog offers discounts and...

12 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Otwieramy kebab

The good prices and the great variety of homedepot.com/survey products characterize the franchises and branches of the store. The monthly online catalog offers discounts and...

12 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Lody idą w Polskę

Świetny pomysł, mam nadzieje, że takie lody znajdą się również w http://wadowice.biz

1 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Yerba MaTe

Cześć, mam pytanie o słynną Yerbe, czy ktoś z was pije może na forum sobie ? znalazłem fajny sklep https://ymt24.pl/ w którym mają wszystko co potrzebne do Yerba MaTe...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.07.2018
Bar z kanapkami

Zdecydowanie odradzam SUBWAY jako sposób na biznes. Apeluję - omijajcie tę firmę z daleka! Zainwestowaliśmy wraz z mężem w działający lokal, który okazał się...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.07.2018