Biznes w rozmiarze XXL

Wymagania wobec partnerów / Osoba zainteresowana sprzedażą produktów 20inLove musi prowadzi własny sklep odzieżowy. Każdy z partnerów kupuje co najmniej 6 produktów z każdej zamówionej kolekcji.
Wtorek
10.07.2018
Marka odzieży plus size szuka partnerów, którzy chcą poszerzyć asortyment swoich sklepów o ubrania w dużych rozmiarach.
 

W kolekcji firmy 20inLove znajdują się sukienki, spódnice, spodnie i bluzki w rozmiarach od 44 do 62. Większość z nich trafia do rąk klientów detalicznych, głównie na rynku niemieckim, poprzez internetowy kanał sprzedaży. Reszta produktów znajduje się w sklepach stacjonarnych. Właściciele konceptu otworzyli pierwszy własny butik z ubraniami w galerii PTAK Moda. A dwa miesiące temu zdecydowali się na wejście w system partnerski. Swoją ofertę biznesową kierują do właścicieli sklepów z modą damską, którzy mogą urozmaicić swój asortyment o ubrania plus size. Dziś współpracują z dwoma partnerami, jednym w Poznaniu i drugim w Grecji.
– Aktualnie szukamy dystrybutorów, chcących umieścić nasze produkty w swoich butikach stacjonarnych – informuje Tomasz Kaszczyński, menadżer sklepu 20inLove. – Poszukujemy partnerów w całym kraju. Najwięcej klientów mamy na Dolnym Śląsku i Mazowszu, ale nie chcemy ograniczać się do żadnej lokalizacji.

Osoba zainteresowana sprzedażą produktów 20inLove musi prowadzi własny sklep odzieżowy. Każdy z partnerów kupuje co najmniej 6 produktów z każdej zamówionej kolekcji. Zgodnie z wymogami właścicieli konceptu, 25-30 proc. towarów w sklepach partnerskich powinny stanowić ubrania marki 20inLove. Dodatkowo miesięczne zakupy partnera muszą sięgać co najmniej 10 tys. zł. Właściciele umieszczają sklep partnera w bazie na stronie internetowej firmy. Każdy dystrybutor produktów plus size dostaje również wsparcie marketingowe – może posiłkować się oficjalnymi materiałami reklamowymi marki, a także wykorzystywać logo 20inLove. Właściciele 20inLove przyznają, że na razie uczą się, jak budować system partnerski.
– W tym roku nie mamy konkretnych planów sprzedażowych. Na ten moment budujemy nasz koncept, szukamy nowych kanałów sprzedaży. Jeśli system partnerski będzie cieszył się zainteresowaniem, za rok ruszymy z franczyzą – dodaje Tomasz Kaszczyński.


Stacjonarnie i przez internet / W kolekcji firmy znajdują się sukienki, spódnice, spodnie i bluzki w rozmiarach od 44 do 62. Większość z nich trafia do rąk klientów detalicznych, głównie na rynku niemieckim, poprzez internetowy kanał sprzedaży. Reszta produktów znajduje się w sklepach stacjonarnych.

POPULARNE NA FORUM

Sklep z bielizną w dużej galerii - opłaca się?

Z tego co widzę to żona bieliznę zamawia w sieci, głównie tutaj https://ekskluzywna.pl/ Moim zdaniem coraz więcej biznesów będzie przenosić się do internetu, bo jest...

14 wypowiedzi
ostatnia 19.07.2018
Zarobić na stylu

I like your post. It really useful with me. Thanks for sharing these useful information! - spotify web player

40 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Odzież męska - jeansy

This really interesting post. Thanks for sharing! - hotmail login

18 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Odzież męska - jeansy

Ja mam 2-3 wytypowane modele, konkretny rozmiar i po prostu poluję na okazje online (szukając po nazwie + rabat, promocja, zniżka itp.)

18 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Bershka w franczyzie

I want to encourage that you continue your great writing, have a nice day! Wifi hacking apk

2 wypowiedzi
ostatnia 14.07.2018
Hurtownik - opinie

ja mogę polecić hurtownię odzieży Beta Plus: https://www.hurt-odziez.pl/kontakt. Tanio, sprawna obsługa i szybka dostawa.

12 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Oczywiście że warto, ale należy pamiętać że kluczem do sukcesu jest dobra hurtownia odzieży, która musi mieć towar dobrej jakości w modnych fasonach i dobrych cenach...

69 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Jak założyć sklep z odzieżą

Do otwarcia sklepu internetowe z odzieżą niezbędne jest kilka elementów. 1. Dobra platforma sprzedażowa okraszona atrakcyjną grafiką 2. Dobra hurtownia odzieży...

21 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018