Sieć się rozrasta
Sieć się rozrasta / Rok temu wdrożyliśmy model, w którym partnerki, otwierające biuro w większym mieście - powyżej 150 tys. mieszkańców - mają możliwość zostania masterfranczyzobiorcą i realnego zarabiania na sukcesach swoich oddziałów.
Niedziela
08.07.2018
Nasza franczyza jest dedykowana wyłącznie kobietom. Placówki stają się rentowne już od drugiego miesiąca działalności - mówi Krystyna Rek, prezes Fundacji Kobieta i Rozwód.
 

Jak rozwija się franczyza Kobieta i Rozwód?
Bardzo dużo się dzieje, co miesiąc otwieramy nowe biuro. Obecnie w fazie przygotowań są placówki w Rzeszowie i Lublinie. W kolejce czekają Olsztyn i Poznań. Eksplorujemy nowe tereny, a dodam że nie zostało ich zbyt wiele. Sytuacja dla franczyzobiorców jest taka, że kto pierwszy ten lepszy - prowadzimy dwie rozmowy z kandydatkami tygodniowo. Doświadczenie pokazuje, że ten biznes jest rentowny już od drugiego miesiąca! Rok temu wdrożyliśmy model, w którym partnerki, otwierające biuro w większym mieście - powyżej 150 tys. mieszkańców - mają możliwość zostania masterfranczyzobiorcą i realnego zarabiania na sukcesach swoich oddziałów. 

Na czym polega sukces pani konceptu?
Żyjemy w czasach dużej liczby rozwodów. Mamy ogromne, wyidealizowane wymagania wobec związku i przy pierwszych niepowodzeniach odchodzimy. A takie odejście najczęściej oznacza zdradę. Z tym, że ta fizyczna jest zawsze na końcu pewnego procesu, który jest emocjonalnym opuszczeniem jednego partnera przez drugiego. Statystycznie najczęściej zdrady dopuszczają się mężczyźni, a kobieta zostaje z problemem sama. My wychodzimy na przeciw potrzebom tych kobiet.

Czym usługi konceptu Kobieta i Rozwód różnią się od szerokiej gamy ofert prawników?
Prawnicy koncentrują się na problemach prawnych. Oczywiście i u nas odgrywają ogromną rolę. Ale my oferujemy kompleksową usługę - kobietę wspiera psycholog, parę mediator. Staramy się doprowadzić do tego, aby zamiast uciążliwego, długiego rozwodu, małżonkowie zdołali ustalić jego warunki na mediacjach. Na przykład w  Starogardzie Gdańskim, przy naszym dynamicznie rozwijającym się punkcie masterfranchisingowym, otworzyliśmy Centrum Mediacji. 

Czy Wasz punkt może prowadzić mężczyzna?
Nie. Nasze usługi dedykowane są kobietom, współpracujemy więc wyłącznie z paniami. Mamy rygorystyczne zasady rekrutacji franczyzobiorców. Relacja z naszymi klientkami oparta jest wyłącznie na szczerości i empatii. Dlatego nasze kandydatki na franczyzobiorców muszą mieć własne lub rodzinne doświadczenia rozwodowe, dobrze rozumieć przez co przechodzi kobieta, która trafia do niej po pomoc. Istotne są też takie atuty jak komunikatywność i prezencja. 

Na jakie wsparcie może liczyć franczyzobiorca?
Przede wszystkim przygotowujemy panie merytorycznie - szkolimy 2-3 miesiące, wdrażamy pół roku. Po drugie nasze partnerki otrzymują od nas mocne wsparcie marketingowe - przynajmniej raz w miesiącu jesteśmy obecne w telewizji śniadaniowej, jesteśmy aktywne w mediach społecznościowych - na facebooku Kobieta i Rozwód ma osobne strony dla każdego miasta. No i jesteśmy już znaną, dobrą i polecaną marką - wygryqamy 85 proc. spraw sądowych. Nasz model biznesowy sprawdza się także na poziomie finansowym, nie tylko poprzez błyskawiczny zwrot inwestycji, uzyskanie rentowności po kilku miesiącach, ale i zerową windykację - po prostu wszystkie nasze wdzięczne klientki płacą. Inwestycja we współpracę z marką Kobieta i Rozwód to jednorazowy wydatek rzędu 39 tys. zł, plus opłata 3,5 proc. miesięcznie (od przychodu) oraz stała opłata 700 zł miesięcznie. Franczyzobiorczyni musi także wynająć i przystosować lokal na biuro oraz zatrudnienić odpowiednią kadrę. Partnerki, które zyskują status masterfranczyzobiorcy dostają możliwość wyłączności na otwieranie biur regionalnych na swoim terenie - ich franczyzobiorcy są zobowiązani do uiszczenia opłaty rzędu 28 tys. zł netto plus 7 proc. miesięcznie od dochodu oraz 700 zł stałej opłaty miesięcznej. W przypadku takich biur nie ma kryterium liczby mieszkańców, ale koniecznym warunkiem jest istnienie Sądu Okręgowego w pobliżu nowo otwierającej się placówki.


POPULARNE NA FORUM

Biznes dla wygodnych

Każdy biznes wymaga ciągłego poszukiwania klientów. Może interaktywne prezentacje jak te https://vsg-digitalsignage.com/pl/system-visonet/prezentacje-interaktywne/...

14 wypowiedzi
ostatnia 16.11.2018
Pościel hotelowa

Pościel hotelowa to jedna z najważniejszych rzeczy w hotelu. Warto zadbać, by jej jakość była jak najwyższa - skorzystaj z oferty http://www.adamaszek-horeca.pl/ ;)

1 wypowiedzi
ostatnia 09.11.2018
Biznes na spółkę z franczyzodawcą

Patryk widzę, że nie możesz się zdecydować, ale daj im szansę bo warto naprawdę! Ja nie narzekam!

10 wypowiedzi
ostatnia 03.11.2018
Myjnia samochodowa: Jak umyjesz, tak zarobisz

Dobry i dochodowy interes to własna mobilna myjnia parowa. Bardzo dobre rozwiązania i w pełni kompleksową ofertę ma firma Greensteam. Oferuje, jedne z najlepszych na...

3 wypowiedzi
ostatnia 02.11.2018
zdobienie szkła

super sprawa, podziwiam pasję i trzymam kciuki za rozwój biznesu.

3 wypowiedzi
ostatnia 31.10.2018
zdobienie szkła

Kup sobie jakaś tanią maszynkę do grawerowania i wycinania powierzchni i baw się tym. Przy okazji może coś sprzedasz :D grawer też można wykonywać na szkle a przy...

3 wypowiedzi
ostatnia 27.10.2018
Fotografia

Fajny pomysł :) sam się interesuje fotografią i chciałbym to rozwinąć jakoś. Dlatego teraz zapisałem się na konkurs Amundsen Photo Awards - są świetne nagrody do...

3 wypowiedzi
ostatnia 23.10.2018
Franczyza z empatią

moim zdaniem agencja detektywistyczna to dobry pomysł na biznes.

1 wypowiedzi
ostatnia 22.10.2018