Własny McDonald's we franczyzie

Franczyza sieci McDonald's / Spotkaj właścicieli restauracji McDonald's i poznaj szczegóły współpracy.
Wtorek
17.07.2018
Międzynarodowa sieć franczyzowa poszukuje partnerów biznesowych, zainteresowanych prowadzeniem własnej restauracji McDonald's.
 

Wszystkich, którzy chcieliby poprowadzić własną restaurację pod szyldem McDonald's, firma zaprasza na spotkanie informacyjne na temat możliwości współpracy.

Przedstawiciele Działu Franczyzy oraz franczyzobiorcy – właściciele restauracji McDonald’s spotkają się z kandydatami w dwóch miastach:

Kielce:

19 lipca 2018, g. 16:00,
Grand Hotel,
ul. Sienkiewicza 78

Białystok:

24 lipca 2018, g. 15:00,
Royal Hotel & SPA,
Rynek Kościuszki 11

Należy potwierdzić uczestnictwo w spotkaniu: licencja@pl.mcd.com lub tel. 608 744 744.

Minimalna kwota kapitału własnego: 1,2 mln zł.

– Franczyzobiorcę McDonald’s można określić mianem niezależnego, indywidualnego przedsiębiorcy, który jest odpowiedzialny za swoją restaurację i nie prowadzi dodatkowych przedsiębiorstw, wymagających od niego zaangażowania i nadzoru – wyjaśnia Monika Dąbrowska, franchising menedżer z McDonald’s Polska.

Kandydat na franczyzobiorcę prowadzi działalność gospodarczą samodzielnie, nie jest możliwe prowadzenie restauracji razem ze wspólnikiem.
– Mocną stroną lokalnych przedsiębiorców, którzy są franczyzobiorcami jest doskonała znajomość potrzeb klientów ich restauracji i możliwość reagowania na nie, co wpływa korzystnie na jakość obsługi w restauracjach McDonald’s – dodaje Monika Dąbrowska. –  Licencjobiorca powinien mieć konkretną wizję dotyczącą tego, jak chce efektywnie zarządzać swoją restauracją oraz długofalowy plan działania. Oczywiście w ramach franczyzy otrzymuje on wiedzę dotyczącą systemu funkcjonowania restauracji, jednak sam licencjobiorca musi wykazać się przedsiębiorczością i pomysłowością.

Franczyzobiorca McDonald’s nie tylko podejmuje wszelkie decyzje biznesowe, lecz także prowadzi politykę personalną w swojej restauracji, odpowiadając za szkolenia i działania mające na celu ciągłą poprawę jakości usług i produktów. Decyduje on m.in. o rekrutacji i o wynagrodzeniach, dzięki czemu dysponuje narzędziami do motywowania swoich pracowników.
–  Ale to nie wszystko. Franczyzobiorca McDonald’s jest twarzą marki, jej ambasadorem i dlatego musi wspierać jej wizerunek działaniami społecznymi i promocyjnymi, dbając o relacje z otoczeniem, w którym jego restauracja funkcjonuje – mówi franchising menedżer McDonald's.


Terminy spotkań informacyjnych / Kielce: 19 lipca 2018; Białystok: 24 lipca 2018