Szansa na dodatkowy zarobek
Szansa na dodatkowy zarobek / Więcej kuponów rabatowych w gazetkach, portal internetowy, na którym można zamieszczać ogólnopolskie kampanie reklamowe oraz nawiązanie współpracy z galeriami handlowymi – to nowości, które partnerom Rabatem.pl mają zapewnić większy przychód.
Wtorek
07.08.2018
Właściciel konceptu Rabatem.pl twierdzi, że partnerzy sieci mogą zarobić miesięcznie nawet kilkanaście tysięcy złotych. Co trzeba zrobić, by osiągnąć taki zysk?
 

Więcej kuponów rabatowych w gazetkach, portal internetowy, na którym można zamieszczać ogólnopolskie kampanie reklamowe oraz nawiązanie współpracy z galeriami handlowymi – to nowości, które partnerom Rabatem.pl mają zapewnić większy przychód.

Do tej pory w Gazetce z rabatem można było zamieścić 20 rabatów, teraz może ich być ponad 35 – mówi Michał Janus, właściciel Rabatem.pl. Z początkiem roku jeden z franczyzobiorców firmy pozyskał ponad 30 klientów w  jednej z galerii handlowych, firma podjęła więc decyzję o wydrukowaniu dwukrotnie większej powierzchni.

Dzięki temu zabiegowi niektórzy franczyzobiorcy zwiększyli zyski, optymalizując koszty – tłumaczy Michał Janus.

Średnio reklamodawcy za każdą kampanię w prasie, internecie i social media płacą ok. 500 zł netto. Najlepsi partnerzy Rabatem.pl mogą zatem zarobić kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie. Ponadto firma postawiła na rozwój portalu internetowego. Na początku tego roku został on zmodernizowany i lepiej dostosowany do urządzeń mobilnych. Zyskał także nowe funkcjonalności. Ponadto pojawiły się kody rabatowe dla klientów do ponad 5 tys. sklepów internetowych.

W efekcie codziennie użytkownicy dostają tysiące promocji od kilkuset sklepów internetowych – mówi Michał Janus.

Właściciel sieci tłumaczy, że każdy franczyzobiorca w ramach współpracy prowadzi lokalny portal z kuponami zniżkowymi na usługi i produkty okolicznych firm a także staje się wydawcą "Gazetki z Rabatem". Ale ma także możliwość dodatkowego zarobku dzięki sprzedaży kampanii reklamowej z zasięgiem na całą Polskę.

– Na przykład jeżeli duża firma ma siedzibę w miejscowości, w której działa nasz partner, to może on jej sprzedać kampanię ogólnopolską. Zyski są wtedy kilkukrotnie wyższe niż w przypadku lokalnych kampanii – mówi Michał Janus.

Firma rozwija ponadto współpracę z galeriami handlowymi, które coraz chętniej inwestują w zniżki dla klientów. Modne w ostatnim czasie stały się choćby noce rabatów.

W tej chwili Rabatem.pl współpracuje z 16 franczyzobiorcami oraz posiada trzy jednostki własne.

Od potencjalnych partnerów franczyzodawca nie wymaga szczególnych kwalifikacji. Najważniejsze są umiejętności sprzedażowe.

– Szukamy doświadczonych sprzedawców, najlepiej związanych ze sprzedażą reklam w prasie, internecie, agencjach reklamowych czy przedstawicieli handlowych – mówi Michał Janus.

Partner musi posiadać laptop i telefon oraz uiścić niecałe 8 tys. zł netto opłaty licencyjnej, jeśli zdecyduje się działać w mieście zamieszkałym przez maksymalnie 300 tys. mieszkańców. Jeśli w większym, opłata wzrasta, bo można więcej zarobić. W ramach współpracy franczyzobiorca powinien płacić na rzecz franczyzodawcy tzw. abonament w wysokości 249 zł miesięcznie. Musi też mieć pieniądze na druk gazetek. Przykładowo w mieście 60-tysięcznym powinien wydrukować 5 tys. egzemplarzy, co kosztuje 470  zł netto. Do tego trzeba doliczyć jeszcze koszty dystrybucji "Gazetki z Rabatem" – rzędu ok. 400 zł.

Rabatem.pl ruszyło w 2013 roku. Wcześniej Michał Janus przez wiele lat zajmował się marketingiem i sprzedażą reklam. Jego celem było wprowadzenie nowego nośnika reklamowego na rynek.

– Nie chciałem kolejnej gazety płatnej lub bezpłatnej, radiostacji, stawiania billboardów, opiniotwórczego portalu i tym podobne. To wszystko już było. Szukałem nośnika z niskimi kosztami stałymi w prowadzeniu biznesu, formy reklamy, która jest tania, ale efektywna. Nie jest bowiem sztuką sprzedać reklamę. Sztuką jest sprzedać reklamę, tak, żeby pieniądze, które zainwestował w nią zwróciły się. Przyciągneliśmy nowych klientów do naszych kontrahentów, właściwie w każdej branży. Zyskaliśmy też stałych klientów, zaczynamy współpracować z coraz większymi partnerami. Przykładem jest KFC, 4F, Burger King, Nike, czy też znane polskie galerie handlowe – tłumaczy Michał Janus.


POPULARNE NA FORUM

Księgowość we własnej firmie

Jeśli posiadamy w firmie sporo gotówki oraz ważne dokumenty to warto zapoznać się z artykułem na temat jaką kasetkę na pieniądze wybrać sejfexpert.pl rozwiewa...

98 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2018
Pożyczka, kredyt na start biznesu

Nie lepiej byłoby korzystać z oferty banku i kredytu dla firm? Pożyczki wydają się dla mnie zbyt ryzykowne. Można nawet sprawdzić zestawienie ofert banków:...

98 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2018
Pierwszy biznes dla 20-latka

Może jeśli bar to i dobrych dostawców możemy doradzić? U nas najlepiej się sprawdza Lomania http://lomania.pl/ Oferują pieczarki, całe ale też krojone a nawet...

67 wypowiedzi
ostatnia 17.10.2018
Jaka drukarnia online?

Ostatnio kilka razy korzystałem z drukarni Copio http://www.copio.pl/ i jestem mega zadowolony z jakości ich usług. Druk bardzo wysokiej jakości, realizacja zamówienia...

146 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

Skorzystać z niedrogiej firmy pozycjonującej np.

193 wypowiedzi
ostatnia 13.10.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

Ważne by płacić za konkretne wyniki a nie z góry jakiś stały abonament. Tak mają np. w https://www.lodzpozycjonowanie.com.pl

193 wypowiedzi
ostatnia 13.10.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

W dzisiejszych czasach jak się nie pozycjonujesz to giniesz na tym rynku. Wiem coś na ten temat. Powoli zacząłem tracić klientów bo moja pozycja na google była niska i...

193 wypowiedzi
ostatnia 12.10.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

Ja długopisy, kalendarze, wizytówki zamawiam na http://www.copypoint.pl/. Zresztą takie materiały promocyjne jak ulotki czy baner też. Mają fajne okazje, a jakość moim...

242 wypowiedzi
ostatnia 10.10.2018