06.12.2002

KFC wypowiedziała otwartą wojnę sieci McDonald’s

Sieć resturacji KFC wypowiedziała otwartą wojnę sieci McDonald’s i zaczęła honorować jej kupony rabatowe.

Nic dziwnego – książeczki McDonald’s z kuponami dostało od października pięć milionów osób w całej Polsce.

– To działanie na pograniczu etyki – oburza się Krzysztof Kłapa z McDonald’s Polska.

-To zwykła rywalizacja– odpowiada Wojciech Galemba z KFC.

Po wycofaniu się z Polski Burger Kinga już tylko te dwie sieci konkurują o kieszenie głodnych i wiecznie zagonionych Polaków. Pod marką McDonalds działa w Polsce 200 restauracji. KFC nie dość, że oferuje swoim klientom możliwość realizowania kuponów rabatowych konkurencji, wprost zniechęca do spożywania produktów McDonalds.

Ale to nie koniec – w McDonald’sie nieoficjalnie twierdzą, że pod ich restauracjami co jakiś czas pojawiają się wynajęci przez kogoś ludzie z ulotkami informującymi, ze nie można ufać jedzeniu McDonald’sa, bo jest mielone.

Więcej: Gazeta Wyborcza, Gazeta Stołeczna, środa 4 grudnia 2002, str.22 Czytaj więcej na temat McDonalds w dodatku Gazety Wyborczej Duży Format, 5 grudnia 2002, str. 38

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0