30.12.2002

Hildebrand rozbuduje sieć

Firma Hildebrand, producent galanterii cukierniczej, zamierza zbudować ogólnopolską sieć sprzedaży. Jeszcze nie wiadomo, ile sklepów powstanie. Spółka uzależnia to od możliwości finansowych.

Spółka Hildebrand, producent galanterii cukierniczej z Opalenicy, planuje wyjście poza lokalny rynek i uruchomienie ogólnopolskiej sieci firmowych sklepów. Obecnie pod szyldem Hildebrand działa dziewięć placówek.

Lokalny zasięg

Mamy sklepy w Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu i innych miastach Wielkopolski. Wkrótce otworzymy sklep w Warszawie – mówi dla Pulsu Biznesu Aleksandra Hildebrand, prezes firmy. Dodaje, że w przyszłości firma otworzy swoje sklepy w większości dużych miast Polski.
- Nie chcę przesądzać, z ilu sklepów będzie składała się sieć ani w jakim czasie ją zrealizujemy. Zależy to od możliwości finansowych – zastrzega Aleksandra Hildebrand.

Sklepy cukiernicze Hildebrand, mają charakterystyczną stylistykę wnętrz i oryginalny sposób sprzedaży produktów cukierniczych.
- Zauważyliśmy, że największym powodzeniem cieszą się wyroby niezawijane, wytwarzane manufakturowo z czekolady. Liczymy, że taki sposób sprzedaży przyjmie się w całej Polsce – mówi dla Pulsu Biznesu Aleksandra Hildebrand.

Rodzinna firma

Firma oprócz własnych sklepów, dystrybuuje wyroby poprzez 50 hurtowni na terenie kraju. Ma także stoiska w supermarketach poznańskiej sieci handlowej Piotr i Paweł.

Zakłąd Produkcji Cukierniczej Hildebrandjest typową firmą rodzinną. Spółką kieruje Aleksandra Hildebrand, będąca jednocześnie jej większościowym udziałowcem. Poza nią wśród udziałowców są: syn, zięć oraz dwie córki.
- Zaczynaliśmy działalność przed 20 laty jako mała cukiernia. Dzisiaj firma zatrudnia 180 osób – mówi dla Pulsu Biznesu Aleksandra Hildebrand.

Na koniec 2002 r. spółka zamierza osiągnąć obroty wysokości 25 mln zł.

Więcej: Ryszard Gromadzki, Puls Biznesu, 24 grudnia 2002

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0