08.01.2003

Subway na Targach On-line

Na pytania gości portalu odpowiadał Kris A. Selka i Wayne Levin z SubSandwiches Of Polska, przedstawiciela Subway w Polsce.

Redakcja: Witamy wszystkich, o godzinie 10 rozpocznie się spotkanie z Krisem A. Selką i Wayne Levinem.

lul: Jak założyć taki punkt?
Kris A. Selka: Pierwszym krokiem do otwarcia frnachisingu Subway jest wypełnienie Wniosku, bądź to on-line bądź to poprzez przesłanie e-mailem: kselka@subwaypolska.pl swojego adresu, na który następnie poślemy Państwu broszurę.

kasiarum: Od jak dawna działa Subway w Polsce?
Kris A. Selka: Subway działa przez ok. 2.5 roku w Warszawie, w ciągu ostatniego roku Subway podjęła decyzje rozszerzenia rynku europejskiego o 7500 restauracji włączając Polskę. Subway podjęła taka decyzje w latach 90-tych w Stanach Zjednoczonych i dzisiaj operujemy ponad 12 tys. restauracji w Stanach Zjednoczonych przekraczając tym ilość restauracji McDonald operowanych na rynku USA. W sumie posiadamy pracujących ok. 17830 restauracji w USA, Kanadzie oraz wielu innych krajach świata.

grey: Czy powstający w Krakowie punkt będzie Państwa jednostką własną czy punktem prowadzonym przez biorcę licencji?
Kris A. Selka: Restauracja w Krakowie przy pl. Dominikanskim będzie franczyzą, będzie to restauracja prowadzona z frachisobiorcą z Florydy, który również widzi olbrzymią możliwsość rynkową w Polsce.

Wielki Guru Pomarańczowa Marchewka: Czy ludzie w Polsce faktycznie są przygotowani na tak restykcyjną zmianę dotyczącą ich sposobu odżywiania, czy restauracje promujące zdrowie takie jak SUBWAY mają szansę zaistnieć na rynku polskim?
Kris A. Selka: Z cala pewnością tak, tak jak na każdym nowym rynku musimy nauczyć polskich konsumentów, że jest nowy, zdrowy produkt jako alternatywa dla innych fast-foodow.
Z obserwacji widać, ze wielu młodych Polaków okupuje restauracje McDonald, KFC czy Pizz-Hut, wskazuje to na trend w społeczeństwie, na szybkie żywienie po za domem. Tak wiec jesteśmy przekonani, że mamy takie jeżeli nie większe szanse na zaoferowanie nowego zdrowego produktu - Subway.
Przeszliśmy ten proces w ciągu 40 lat istnienia Subway w USA oraz we wszystkich krajach gdzie Subway franchise jest dostępny.

Wielki Guru Pomarańczowa Marchewka: Ile zamierzacie otworzyć restauracji na terenie Polski?
Kris A. Selka: Naszym śmiałym zamiarem jest otwarcie 200 restauracji Subway w ciągu następnych 7-miu lat

spinka: Jakich produktów używacie do przygotowywania kanapek? Czy to zdrowa żywność?
Kris A. Selka: Przed podpisaniem kontraktu z dostawca wędlin, dostawcy muszą dać nam produkty do przetestowania, w naszym (Subway) laboratorium. Te produkty musza dorosnąć 100% do naszego najwyższego standardu aby były zaakceptowane do sprzedaży. My sobie zdajemy sprawę, ze w Polsce to może być wyzwanie, niemniej jednak jesteśmy przygotowani aby te testy były takiego samego standardu jak w USA.

mat: Czym różnicie się od McDonald`sa?
Kris A. Selka: Różnica między Subway and McDonaldem polega na wielkości operacji, nasze (Subway) restauracjc są mniejsze, wymagają mniejszego kapitału aby rozpocząć działność oraz nasz bilans tygodniowy jest łatwiejszy do osiągnięcia.
Podajemy naszym klientom najzdrowsze kanapki ok 7 gramów tłuszczu na 30 centymetrowej kanapce.

WIĘCEJ -->

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0