14.02.2001

Gdzie zjeść najlepszą pizzę?

Pizza Hut zaskarżyła do sądu slogan reklamowy konkurencji

„Tricon Gobal Restaurants”, jeden z oddziałów Pizza Hut, zwrócił się do Sądu Najwyższego Stanów Zjednoczonych z prośbą o wydanie decyzji, czy „Papa John’s International” (konkurencyjna pizzeria) może używać sloganu „Lepsze składniki, lepsza Pizza”. Wcześniej Pizza Hut wygrała proces cywilny z „Papa John’s”. Sąd uznał, że reklama i hasło były nieprawdziwe i zakwestionował slogan. Sąd Apelacyjny unieważnił jednak wyrok twierdząc, iż reklama faktycznie była myląca, ale Pizza Hut nie udowodniła, aby klienci przy wyborze restauracji kierowali się właśnie tym sloganem. Główny adwokat Pizzy Hut Bob Millen uważa, że przyczyną przegranej było ustalenie przez sąd apelacyjny wyższych, trudniejszych do spełnienia kryteriów oceny materiału dowodowego. Rzecznik „Papa John’s” Chris Sternberg zarzucił Pizza Hut marnowanie czasu Sądu Najwyższego. Millen odparł, iż sąd sam decyduje, której sprawie warto jest poświęcić czas, a której nie.

info: Louisville Courier Journal, 14 lutego 2001
Opracowanie: Katarzyna Krawczyk, Arkadiusz Słodkowski

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0