20.02.2003

Tivoli w katalogu firm

W katalogu firm franchisingowych przezentujemy sieć restauracji Tivoli.

Sieć Tivoli powstała jako firma lokalna w Poznaniu w 1991 roku. Obecnie składa się z 5 jednostek własnych i 2 franchisingowych zarządzanych przez Tivoli Sp. z o.o.

- Jesteśmy wyjątkową firmą wśród firm gastronomicznych oferujących franchising – nie oferujemy jedzenia typu fast food! Nasze jedzenie przygotowywane jest ze świeżych produktów na miejscu w lokalach - powiedziała nam Bogna Niklasiewicz, dyrektor ds. marketingu Tivoli.


Restauracje Tivoli cechuje oryginalna aranżacja wnętrz

Zdaniem Bogny Niklasiewicz Tivoli swój sukces zawdzięcza 5 składnikom:

  1. Menu o tradycjach włoskich przystosowanych dla polskich gustów: typowo włoskie pizze na cienkim spodzie, wielki wybór past: od spaghetti poprzez tagliatelle do tortellini, dania al. forno – zapiekane w piecu w glinianych kamionkach kompozycje z ziemniaków, mięs, warzyw i makaronów. Wszystkie serwowane przez dania są przygotowywane na miejscu, bez użycia konserwantów i sztucznych polepszaczy.
  2. Wnętrze inspirowane włoską estetyką są pełne naturalnych barw ziemi: zieleni, zgaszonej ceglastej czerwieni, brązu i beżu. Do wykańczania wnętrz używa się drewna i cegieł. Przytulność podkreślają elementy dekoracyjne z tkaniny. Piec i stanowisko pizzerskie w każdym lokalu jest wyeksponowane i umożliwia obserwację procesu przygotowywania pizzy.
  3. Obsługa – standardem jest serdeczność i otwartość. Obsługa potrafi nawiązać kontakt z każdym klientem i sprawić, że czuje się on od dawna wyczekiwanym gościem. Kelnerzy i kelnerki noszą radosne czerwone stroje, które wpływają energetycznie na otoczenie.
  4. Wielokierunkowa dystrybucja produktów:
    • sprzedaż i obsługa na terenie lokali,
    • sprzedaż produktów na wynos,
    • realizacja zamówień na telefon,
    • zamawianie dań przez internet – www.tivoli.pl,
    • catering,
    • organizacja przyjęć.
  5. Nowoczesne zarządzanie i doświadczenie reklamowe, na które składa się:
    • doświadczenie w prowadzeniu dużych kampanii,
    • sprawdzone strategie pozyskiwania nowych klientów,
    • autorskie programy lojalnościowe.
Info: Tivoli

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Małgorzata Boruń

dziennikarz
Napisz do autora