Tivoli w katalogu firm

Czwartek
20.02.2003
W katalogu firm franchisingowych przezentujemy sieć restauracji Tivoli.
 

Sieć powstała jako firma lokalna w Poznaniu w 1991 roku. Obecnie składa się z 5 jednostek własnych i 2 franchisingowych zarządzanych przez Tivoli Sp. z o.o.

- Jesteśmy wyjątkową firmą wśród firm gastronomicznych oferujących franchising – nie oferujemy jedzenia typu fast food! Nasze jedzenie przygotowywane jest ze świeżych produktów na miejscu w lokalach - powiedziała nam Bogna Niklasiewicz, dyrektor ds. marketingu Tivoli.


Restauracje Tivoli cechuje oryginalna aranżacja wnętrz

Zdaniem Bogny Niklasiewicz Tivoli swój sukces zawdzięcza 5 składnikom:

  1. Menu o tradycjach włoskich przystosowanych dla polskich gustów: typowo włoskie pizze na cienkim spodzie, wielki wybór past: od spaghetti poprzez tagliatelle do tortellini, dania al. forno – zapiekane w piecu w glinianych kamionkach kompozycje z ziemniaków, mięs, warzyw i makaronów. Wszystkie serwowane przez dania są przygotowywane na miejscu, bez użycia konserwantów i sztucznych polepszaczy.
  2. Wnętrze inspirowane włoską estetyką są pełne naturalnych barw ziemi: zieleni, zgaszonej ceglastej czerwieni, brązu i beżu. Do wykańczania wnętrz używa się drewna i cegieł. Przytulność podkreślają elementy dekoracyjne z tkaniny. Piec i stanowisko pizzerskie w każdym lokalu jest wyeksponowane i umożliwia obserwację procesu przygotowywania pizzy.
  3. Obsługa – standardem jest serdeczność i otwartość. Obsługa potrafi nawiązać kontakt z każdym klientem i sprawić, że czuje się on od dawna wyczekiwanym gościem. Kelnerzy i kelnerki noszą radosne czerwone stroje, które wpływają energetycznie na otoczenie.
  4. Wielokierunkowa dystrybucja produktów:
    • sprzedaż i obsługa na terenie lokali,
    • sprzedaż produktów na wynos,
    • realizacja zamówień na telefon,
    • zamawianie dań przez internet – www.tivoli.pl,
    • catering,
    • organizacja przyjęć.
  5. Nowoczesne zarządzanie i doświadczenie reklamowe, na które składa się:
    • doświadczenie w prowadzeniu dużych kampanii,
    • sprawdzone strategie pozyskiwania nowych klientów,
    • autorskie programy lojalnościowe.
Info: Tivoli
Małgorzata Samborska
menedżer ds. kluczowych klientów

POPULARNE NA FORUM

Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?

Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...

33 wypowiedzi
ostatnia 08.01.2024
Oszukani przez franczyzodawcę

Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...

48 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?

Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...

40 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
piszę pracę na temat franchisingu :)

hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?

14 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2023
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché

przeciez to złodzieje

1 wypowiedzi
ostatnia 04.05.2023
piszę pracę na temat franchisingu :)

Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...

14 wypowiedzi
ostatnia 23.04.2023
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu

Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...

211 wypowiedzi
ostatnia 13.03.2023
Hodowla psów: Trudne życie hodowcy

Znam osoby gdzie rocznie zarabiają 300 tys złotych prosze nie łżeć że hodowla się nie opłaca.

4 wypowiedzi
ostatnia 10.02.2023