Czwartek
13.02.2003
Szczecińska sieć Berti wprowadza program nowego pozycjonowania swoich sklepów. Obecnie stawia na wrażenia i doznania, jakich klienci mogą oczekiwać w sklepach tej sieci. Pierwszym krokiem jest nowatorska aranżacja o charakterze dworku szlacheckiego sklepu przy ulicy 26 Kwietnia 2 w Szczecinie.
 

Pierwszy supermarket Berti powstał w październiku 1996 r. w Szczecinie, jako początek realizacji idei stworzenia finansowanej przez rodzimy kapitał sieci supermarketów. Głównym celem spółki stało się zapewnienie klientom usług i towarów najwyższej jakości. Sieć Berti tworzy dzisiaj 19 sklepów zlokalizowanych na Pomorzu Zachodnim, w Wielkopolsce oraz w województwach lubuskim i kujawsko – pomorskim. Średnia powierzchnia obiektów wynosi 700 m². Wszystkie placówki spełniają standardy Unii Europejskiej, klienci mają zapewniony parking oraz podjazdy dla osób niepełnosprawnych.

W każdym supermarkecie Berti klienci mogą się zaopatrzyć w wysokiej jakości mięsa, wędliny, owoce, warzywa, nabiał oraz inne artykuły spożywcze, a także kosmetyki, chemię gospodarczą i drobne artykuły gospodarstwa domowego. Ponadto każdy sklep ma na miejscu własną piekarnię i oferuje klientom świeże i gorące pieczywo. Berti chce się odróżniać od innych obecnych na naszym rynku supermarketów spożywczych – poza najwyższą jakości obsługą i asortymentem, półką premium, obejmującą ekskluzywne towary spożywcze.

Sklep przy ulicy 26 kwietnia 2 w Szczecinie ma najdłuższą historię w sieci. W związku z tym został wytypowany do zbadania wpływu zmiany wystroju sklepu oraz rozszerzenia asortymentu na postrzeganie go przez klientów i na wzrost jego obrotów.

W dobie silnego napływu firm i trendów zachodnich, celem firmy jest podkreślenie pochodzenia naszego rodzinnego kapitału. Opierając się na wynikach badań potrzeb klientów i ich pozytywnego postrzegania polskości tej sieci, poprzez wystrój i inne elementy firma chce wzbudzić w nich uczucie przywiązania do polskiej tradycji. Wystrój o charakterze dworku szlacheckiego mają stworzyć niepowtarzalną swojską atmosferę podczas pobytu klienta w sklepie.

Zmiany wystroju obiektów sklepowych to pierwszy krok, który spółka Berti postawiła w celu zaistnienia na jednej z płaszczyzn konkurencji, jaką są pozytywne wrażenia podczas robienia zakupów. W przyszłości firma zamierza zapewnić klientowi coraz wyższą kulturę obsługi. Firma chce wykorzystać dane z programu lojalnościowego, który jest prowadzony od ponad dwóch lat. Wszystkie te działania mają sprawić, że klient będzie wracał do swojego sklepu Berti równie chętnie, jak wraca do swojego domu.

Jak widać, sieć Berti rozumie, że szansę w walce konkurencyjnej mają tylko te firmy, które potrafią odróżniać się czymś od innych i zaoferować klientom wartości unikalne i niepowtarzalne. Poza tym jest wolno, ale systematycznie powstaje grupa klientów, która nie przychodzi do sklepu po porostu, żeby kupić produkt. Jest to grupa, która oczekuje wysokiej jakości usługę, na którą składają się bardzo dobre produkty, perfekcyjna obsługa i klimat, który towarzyszy robieniu zakupów.

Więcej: Robert Szewczyk, Detal Dzisiaj, 6 lutego 2003
Detal Dzisiaj

POPULARNE NA FORUM

Skuteczna i tania reklama małej firmy

Polecam reklame w aplikacji która łączy klientów z partnerami handlowymi. Koszt 0 zł. Płacimy do 5% kwoty której klient u nas zostawił. Czyli tak naprawdę płacimy...

407 wypowiedzi
ostatnia 15.07.2018
Hodowla psów: Trudne życie hodowcy

I want to encourage that you continue your great writing, have a nice day! Wifi hacking apk

82 wypowiedzi
ostatnia 14.07.2018
Biznes po stronie dobra

Dollar General company has its origins in Scottsville, Kentucky from James Luther “J.L.” Turner and his son Cal Turner. James Turner’s father died in an accident in 1902...

18 wypowiedzi
ostatnia 12.07.2018
Hodowla psów: Trudne życie hodowcy

I enjoyed over read your blog post. Your blog have nice information I got good ideas from this amazing blog. I am always searching like this type blog post. I hope I will see...

82 wypowiedzi
ostatnia 11.07.2018
Hodowla psów: Trudne życie hodowcy

I enjoyed over read your blog post. Your blog have nice information I got good ideas from this amazing blog. I am always searching like this type blog post. I hope I will see...

82 wypowiedzi
ostatnia 11.07.2018
Hodowla psów: Trudne życie hodowcy

nice post. Thanks for sharing such an interesting and witty post with us. Electromagnetic spider repellent

82 wypowiedzi
ostatnia 11.07.2018
Hodowla psów: Trudne życie hodowcy

Really very interesting website i like it such a great content MBA Marketing Assignment Help

82 wypowiedzi
ostatnia 10.07.2018
Jak urządzić sklep, by odnieść sukces

Urządzając sklep nie zapomnijmy również o odpowiednim wyposażeniu magazynu w wózki i regały magazynowe. To jest klucz do sukcesu, by panował tam porządek. W ten...

19 wypowiedzi
ostatnia 09.07.2018