24.02.2003

Więcej sklepów Reserved

LPP zamierza podnieść kapitał przez publiczną emisję akcji. Wpływy z niej przeznaczy głównie na rozwój swej sieci sklepów w kraju i za granicą oraz na pokrycie kosztów informatycznego systemu obsługi sprzedaży.

Rzeczpospolita donosi o nowych planach spółki LPP, właściciela sieci sklepów Reserved. Firma zamierza podnieść kapitał przez publiczną emisję akcji. Wpływy z ich sprzedaży przeznaczy głównie na rozwój sieci sklepów Reserved w kraju i za granicą oraz na pokrycie kosztów informatycznego systemu obsługi sprzedaży.

Przewidywana jest emisja do 280 tys. papierów, z czego 30 tys. w opcji menedżerskiej. Dokładna liczba nowych walorów będzie zależała od ceny emisyjnej.

Ponadto firma jest gotowa przyspieszyć o rok realizację planów rozwoju sieci sklepów Reserved. Zakładały one, że w 2005 roku sieć będzie miała 110 salonów w Polsce i 30 za granicą. Teraz spółka chce osiągnąć ten cel do końca 2004 roku. Według prognoz w 2003 roku LPP będzie miała prawie o 50 proc. większe niż rok wcześniej przychody ze sprzedaży (390 mln zł) oraz niemal o 70 proc. wyższy zysk netto (31 mln zł).

Wszystkie salony Reserved są własnością LPP (nie można nabyć licencji franchisingowej).

Więcej: Rzeczpospolita, 19 lutego 2003

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0