18.03.2003

Tally Weijl w katalogu firm

W sklepach Tally Weijl sezon wiosenno–letni już w pełni.

W tym sezonie możemy obserwować prawdziwy przełom w modzie. Trendy proponowane przez firmy odzieżowe zaskakują świeżością pomysłów, ciekawymi inspiracjami i bogactwem wzorów. Jesienią w kolekcji Tally Weijl dominować będzie kierunek reprezentowany przez amerykańską pin - up girl, zobaczymy również silne akcenty animalistyczne oraz styl a'la Chanel.

Założona w 1984 roku przez Tally Weijl i Beat Grüring firma zatrudnia powyżej czterystu pracowników w Paryżu, Niemczech, Anglii i Szwajcarii. Kolekcje są projektowane przez Tally Elfassi-Weijl we własnym studio i następnie produkowane na dalekim lub bliskim wschodzie. Ubrania są skierowane do młodych, pewnych siebie kobiet, które cenią sobie sportowy luz połączony z modną stylistyką.

W Polsce istnieje 11 sklepów własnych firmy. Pod koniec 2002 roku został otwarty pierwszy butik franchisingowy, zaś w 2003 drugi. Lokale są z reguły usytuowane w dużych centrach handlowych lub przy ciągach komunikacyjnych. Sieć planuje dynamiczny rozwój w Polsce.

Zdjęcie punktu systemu Tally Weijl

- Franchisobiorcy uzyskuje istotną pomoc w zatowarowaniu sklepu. Pierwsze zatowarowanie jest kredytowane przez Tally Weijl - mówi Dagmara Ciborska, dyrektor ds. rozwoju sieci. - Analizując sprzedaż w sklepie sugerujemy wielkości zamówień dla franchisobiorców. Tym samym zmniejszają się do minimum nakłady franchisobiorcy związane z zarządzaniem zapasami.

- Dostarczamy towar dwa razy w tygodniu dzięki czemu franchisobiorca ma gwarantowaną szybką rotację towaru, stałą obecność „best-seller-ów” oraz tych artykułów w kolekcji, które podkreślają trendy. Klient odwiedzając sklep znajdzie zawsze coś nowego w kolekcji Tally Weijl – uważa Dagmara Ciborska.

Szczegółowe zasady współpracy prezentujemy w Katalogu Firm Franchisingowych.

Małgorzata Boruń, Info: Tally Weijl

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

5

Małgorzata Boruń

dziennikarz
Napisz do autora