14.04.2003

Oferta Grupy ARGO

Publikujemy pełną treść oferty, którą 4 marca 2003 przesłała sieciom franczyzowym Żaneta Olszewska. Kłamstwa zawarte w ofercie były powodem wpisania Grupy ARGO na Czarną Listę.

Szanowni Państwo.

Grupa Argo to jedna z pierwszych, celowo powołanych struktur doradczych w Polsce, która inicjuje i organizuje działania mające na celu propagowanie i rozwój idei franchisingu, jako formy aktywności gospodarczej, poprzez synchronizowanie usług konsultingowych i propagandowych działań medialnych.

Działamy w oparciu o merytoryczne wzorce i wsparcie luksemburskiej grupy kapitałowej “Fifalux”, z siedzibą w Luxemburgu, oraz brytyjskiej spółki “Ashley”. Skupiamy kancelarie prawne, biura doradztwa gospodarczego, inwestycyjnego i podatkowego, brokerów ubezpieczeniowych i agencje obrotu nieruchomościami, biura doradców personalnych i agencje PR, w całym kraju.

Grupa Argo, to zorganizowany system konsultingowy, zorientowany na działania ogólnopolskie.

Do Państwa dyspozycji oddajemy również, profesjonalnie administrowane narzędzia wirtualne i multimedialne, obsługiwane przez firmy naszej grupy. Proponujemy wielopłaszczyznowy sposób oddziaływania marketingowego, metodą tzw. bodźców powtarzalnych, która wykorzystuje:

* CZYNNE, PERSONALNE POZYSKIWANIE KLIENTA *
* INFOLINIĘ TELEFONICZNĄ “FRANCHISING-INFO” 0801 * - uruchomienie 31 marzec 2003
* PORTAL INTERNETOWY “FRANCHISING POLSKI” * - uruchomienie 10 marzec 2003
* CD-ROM “FRANCHISING POLSKI” * - w aktualnym opracowaniu, do dystrybucji III kwartał 2003
* PREZENTACJA INFORMACYJNA * NA NAJWIĘKSZYCH IMPREZACH TARGOWYCH W POLSCE

O tych formach naszej aktywności, powiadamia potencjalnych zainteresowanych, ogólnopolski program reklamy prasowej, której trzon stanowi patronat medialny “Businessman Magazine”, z tym wydawnictwem związać chcielibyśmy również plan dystrybucji CD-ROM “FRANCHISING POLSKI”. To również:
- Cykliczna reklama w “Gazecie wyborczej” - strona pierwsza wydań regionalnych, każdy pierwszy poniedziałek miesiąca, począwszy od 31 Marca 2003.
- Banery informacyjne na portalach Wirtualna Polska, Onet, Interia - początek odsłon 31 Marzec 2003.
- Plansze ogłoszeniowe w telewizjach regionalnych - pierwsza emisja, w TVP3 Szczecin 31 marzec po Kronice, godzina 21:59.

Dodatkowe informacje znajdziecie Państwo w ofercie szczegółowej.

Grupa Argo – OFERTA USŁUG

Sztuka kreowania pozytywnego wizerunku i skutecznego oddziaływania na potencjalnego klienta, to nowoczesny kierunek w psychologii biznesu będący podstawą sprawdzonych metod osiągania spektakularnych sukcesów strategicznych w wybranych dziedzinach.

Przedstawiona oferta tylko sygnalizuje wszechstronne możliwości działań marketingowych prowadzonych w oparciu o systemy Grupy Argo.

CZYNNE, PERSONALNE POZYSKIWANIE KLIENTA

Na Państwa indywidualne zlecenie, oferujemy możliwość pozyskiwania potencjalnych franchisingobiorców zainteresowanych konkretnym projektem. Wykorzystując ogólnopolską bazę danych, wskazujemy bądź poszukujemy Państwa potencjalnego klienta, a na zlecenie prowadzimy skuteczne negocjacje. Warunkiem pracy na rzecz Państwa Firmy, jest obecność w naszej kartotece firm.

INFOLINA TELEFONICZNA “FRANCHISING-INFO” 0801

Najnowsze osiągnięcia analitycznej psychologii biznesu szybko i konkretnie potrafią zdefiniować oczekiwania jednostek oraz określonych grup ludzi. Multimedialne techniki i narzędzia jakimi posługujemy się w procesie kontaktu z klientem ewaluują wraz z myślą techniczną XXI wieku. Jednak wchodząc w nową erę informacji nieoczekiwanie zaobserwowano, dla wielu szokującą tendencję... Ponownie człowiek chce kontaktu z drugim człowiekiem!

Już nie wystarczy, jak początkowo się spodziewano, sam kontakt z bezosobową stroną www, i nie z komputerowym przewodnikiem po telefonicznym menu.

“Harmonia na łączach” to program teleinformacji, który opiera się właśnie na ludziach – na zespole doradców odsługujących infolinię kontaktową dla potencjalnego franchisingobiorcy. To magia numeru 0801 wykorzystanego inaczej niż dotychczas! Program ten gwarantuje jednak nie tylko profesjonalne przygotowanie doradcy w zakresie osobistego kontaktu werbalnego. Daje również możliwość, w pełni kontrolowanego, oddziaływania na Państwa klienta w kontekście umiejętności praktycznego działania głosem, przekazów poza werbalnych i technik kontaktu bezpośredniego.

Proponujemy Państwu profesjonalna obsługę numeru 0801 w wielu wariantach rozliczeniowych. Kod 0801 w proponowanym Państwu wariancie, umożliwia jednorazowe przeprowadzenie kilku połączeń jednocześnie.

Nasi telekonsultanci szkoleni są w zakresie szybkiego zapamiętywania i czytania, modulacji głosu i technik komunikacji poza werbalnej. Informacje zawarte w specjalnie opracowanym dla Państwa programie, są w 30% opanowane pamięciowo, co zapewnia swobodne poruszanie się konsultanta po menu programu i zapewnia swobodę kontaktu z klientem. System kompleksowego raportowania przeprowadzonych rozmów, przedstawi Państwu najszybciej, bezpośredni obraz grupy biorców zainteresowanych tematem.

PORTAL INTERNETOWY “FRANCHISING POLSKI”

To wirtualne narzędzie marketingowe zorientowane na wszechstronną informację o franchisingu, promocję tego typu działalności gospodarczej , prezentację firm wiodących na rynku, oraz pozyskiwanie potencjalnych franchisingobiorców.

Co odróżnia go od innych tego typu źródeł dostępnych w sieci internetu?

Opracowanie merytoryczne, graficzne i techniczne w kontekście rozeznania znaczenia procesów podświadomych, a więc praktycznego działania przekazów poza werbalnych. Nie do pominięcia jest również czysto użytkowa, profesjonalna technika samego oprogramowania, gwarantująca szybkość zmian i jakość przekazu.

PREZENTACJA INFORMACYJNA NA NAJWIĘKSZYCH IMPREZACH TARGOWYCH W POLSCE.

Prezentacja ma charakter niezależnego punktu informacyjno – reklamowego promującego idee franchisingu w Polsce pod hasłem FRANCHISIG POLSKI. Wybraliśmy dla Państwa imprezy o największym potencjale odwiedzających.

Oferujemy możliwość umieszczenia reklamy Państwa Firmy w postaci logo (0,5mx0,5m) uwidocznionego na stoisku targowym, dystrybucji broszur informacyjnych oraz bezpośredniej informacji ustnej.

Harmonogram imprez:
21 - 25 Maj POZNAŃ MOTOR SHOW – Targi Motoryzacyjne – Poznań, ul. Głogowska 14.
12 - 14 Czerwiec EUROEXPO - Targi Integracji Europejskiej i Promocji Jakości – Łódź, Hala Łódzkiego Ośrodka Sportu ul. Ks.Skorupki.
16 – 19 Wrzesień POLAGRA FOOD - Międzynarodowe Targi Przemysłu Spożywczego – Poznań, ul. Głogowska 14.
24 – 26 Październik DOM I ZIEMIA - Międzynarodowe Targi Nieruchomości - Warszawa, Pałac Kultury i Nauki.

Wszelkich informacji udzielimy Państwu w rozmowie bezpośredniej na którą przygotowana zostanie oferta szczegółowa, uwzględniająca specyfikę branży i klienta.

Pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Źródło: Żaneta Olszewska, Grupa ARGO, 4 marca 2003