22.04.2003

Ambra w katalogu firm

Prezentujemy sieć samoobsługowych sklepów obuwniczych Ambra.

Ogólnopolska sieć handlowa Ambra istnieje od roku 1989. Dynamicznie rozwijający się w okresie przemian ustrojowych rynek obuwniczy domagał się towaru dobrej jakości, różnorodności asortymentu i niewygórowanych cen. Takim wymaganiom mogła sprostać jedynie duża i sprawna firma dystrybucyjna.

Obuwie to jeden z artykułów pierwszej potrzeby, na które jest stały popyt. Jednak rynek cały czas się zmienia. Zapotrzebowanie na szeroki asortyment i łatwą dostępność towaru - nawet w małych miejscowościach - skłoniło firmę Ambra do stworzenia sieci punktów sprzedaży detalicznej o ujednoliconym standardzie obsługi klienta.

Ambra dzisiaj to własna sieć kilkudziesięciu sklepów, współpraca z wieloma odbiorcami oraz szerokie kontakty z producentami. Daje to firmie możliwość reagowania na stale rosnące potrzeby rynku. Kolekcja zmienia się zgodnie z trendami mody, a asortyment nastawiony jest na oczekiwania różnorodnych grup odbiorców.

Ambra jest firmą opartą w całości na polskim kapitale. W celu udoskonalenia zarządzania i logistyki firmy, w Święcicach pod Warszawą powstało centralne biuro i główny magazyn.

- Dysponujemy własnym taborem samochodów dostawczych. Dzięki dobrej lokalizacji i transportowi możemy dostarczyć towar bezpośrednio do sklepu w ciągu kilkunastu godzin. W ten sposób klienci w całym kraju mają możliwość kupna nowych modeli - powiedziała Izabela Ambroziak, v-ce prezes Ambry.

Zapraszając do współpracy, Ambra oferuje:

  • rozpoznawalne przez Klientów logo firmy
  • bogaty asortyment obuwia obejmujący ponad tysiąc modeli
  • najniższe ceny hurtowe zakupu i satysfakcjonującą marżę detalu
  • wypracowany dzięki wieloletniemu doświadczeniu standard obsługi w ramach sieci, czyli udostępnienie "know-how"
  • wymianę doświadczeń partnerów sieciowych
  • ogólnokrajową promocję i reklamę
  • szkolenia w zakresie marketingu i technik sprzedaży
  • dostęp do instrumentów finansowych wspomagających obroty

Od swoich przedstawicieli regionalnych Ambra oczekuje:

  • zaangażowania pracy i kapitału
  • dostępu do lokalu handlowego o powierzchni powyżej 100 m2

Bogata oferta i doświadczenie firmy Ambra gwarantuje możliwość elastycznego dostosowania asortymentu towarowego do preferencji każdego rynku lokalnego. Partnerzy, którzy zagwarantują bardzo dobrą dostępność towaru w określonym przez siebie regionie, mogą uzyskać prawo wyłączności na przedstawicielstwo sieci Ambra.

Info: Ambra

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Małgorzata Boruń

dziennikarz
Napisz do autora