17.06.2003

Nicole w katalogu firm

W Katalogu Firm Franchisingowych prezentujemy ofertę Nicole, sieci punktów sprzedaży wód toaletowych.

Nicole jest siecią sklepów z wodami toaletowymi. Oryginalny koncept firmy opisuje slogan "duży wybór, jakość i przystępna cena". Propozycja Nicole obejmuje bowiem paletę 106 dobrze znanych - męskich i damskich - zapachów, których ceny nie są tak astronomiczne, jak w ekskluzywnych perfumeriach. Oprócz tego w stałej sprzedaży firma posiada liczne wzory butelek, flakonów i innych atrakcyjnych opakowań.

Atutem Nicole jest oryginalna forma sprzedaży - napełnianie buteleczki wodą toaletową w obecności klienta. Klient sam dobiera zapach oraz wielkość i rodzaj opakowania. W ten sposób może dostosować ilość perfum do zasobności portfela. Przy pierwszym zakupie trzeba nabyć produkt wraz z opakowaniem, ale każdy następny wymaga jedynie uzupełnienia buteleczki odpowiednią ilością ulubionego zapachu. - W ten sposób ostateczną cenę produktu możemy utrzymywać na poziomie znacznie niższym niż tradycyjni dystrybutorzy znanych marek. Nasz system umożliwia dopełnianie buteleczek praktycznie w nieskończoność - mówi Martyna Fon, PR manager Nicole.

Sieć Nicole cały czas się rozwija i w związku z tym poszukuje nowych franczyzobiorców. W ramach współpracy firma oferuje korzystanie ze swojej wiedzy, doświadczenia i znaków towarowych. Współpraca ta może przybrać trzy formy. Pierwsza to otwarcie samodzielnego sklepu lub stoiska z pełną paletą - 106 zapachów. Druga to sklep na zasadzie tzw. autoryzacji - z połową palety (min. 43 zapachy). Trzecia forma to tzw. współpraca tradycyjna, będąca najczęściej uzupełnieniem istniejącej już działalności. Od zainteresowanych stworzeniem sklepu, stoiska lub sieci sprzedaży Nicole oczekuje przede wszystkim identyfikacji z macierzystą firmą. Sklep powinien znajdować się w dobrej handlowo lokalizacji i musi być dostosowany do standardów wykończenia wymaganych przez Nicole. Franczyzobiorca musi się zobowiązać do zachowania jednolitego charakteru sieci, co dotyczy przede wszystkim wyglądu lokalu lub stoiska, ubioru służbowego, sposobu reklamy i materiałów informacyjnych. Franczyzobiorca uczestniczy wspólnie z firmą macierzystą w działalności reklamowej i promocyjnej.

Właścicielem sieci Nicole jest firma Eurokotra Trade&Tourism Sp. z o.o.

Info: Nicole

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Małgorzata Boruń

dziennikarz
Napisz do autora