18.06.2003

Intensywna kampania McDonald’s

5 milionów Rabartowych Książeczek Kuponowych McDonald’s trafiło do skrzynek pocztowych we wszystkich miastach Polski, w których istnieją restauracje sieci. Akcja rozpoczęła się 22 kwietnia. McDonald’s przekonuje, że osoba, która zdecyduje się na ich realizację, zaoszczędzi nawet do 41 proc.

W ofercie restauracji pojawiły się też trzy nowe produkty: kanapka kurczak cordon blue, pikantne skrzydełka z kurczaka, McKartofelki z sosem majonezowym. Kanapka kurczak cordon blue kryje w sobie panierowany plaster kurczaka, nadziewany szynką i żółtym serem oraz pomidora, sałatę i sos majonezowy. Kosztuje 6,99 zł. Pikantne skrzydełka zaoferowano pojedynczo (za 99 gr.) lub w McZestawach. McKartofelki powróciły po kilku miesiącach nieobecności w cenie 3,5 zł za porcję. Natomiast 25 kwietnia wprowadzono nowy zestaw dla dzieci Happy Meal "Pinokio". Do zestawu dołączana jest jedna z 8 pluszowych maskotek - bohaterów filmów Walta Disneya "Herkules", "Mary Poppins", "Robin Hood", "Alicja w Krainie Czarów" i "Pinokio" (m.in. Pinokio, Biały Królik, Świerszcz Hipolit, Kot z Chesire, Panik, Pingwin).

Zestaw dla dzieci Happy Meal kosztuje 8,99 zł i w jego skład wchodzą małe frytki, mały napój oraz do wyboru: hamburger, cheeseburger lub 4 sztuki McNuggets. Pod koniec kwietnia McDonald's otworzył 203 restaurację w Polsce, pierwszą w Tomaszowie Mazowieckim.

Więcej: Nowości Gastronomiczne, nr 6, czerwiec 2003, str. 10

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0