23.02.2001

Dyskont zdyskontował

Biedronka zadebiutowała w telewizji przekonując, że życie z nią jest łatwe i tanie.

Gazeta Wyborcza podjęła temat reklamy sieci sklepów Biedronka w telewizji. To jedna z nielicznych kampanii telewizyjnych, w których reklamuje się sklep spożywczy. O ile telewizja regionalna czasami przyciąga sklepy, o tyle reklama ogólnopolska to nowość. W Biedronce nie chcą rozmawiać na temat kampanii, zasłaniając się tajemnicą firmy: - Za nim zaczniemy udzielać jakichkolwiek informacji, chcemy sprawdzić jakie będą skutki kampanii. – zdradzili jedynie przedstawiciele sieci. Dlaczego zdecydowali się na kampanie ogólnopolską? Mamy gęstą sieć sklepów w całej Polsce- tłumaczą dziennikarzom gazety.
Biedronka reklamuje się nie tylko w telewizji: choćby bilbordy ustawione w ważnych punktach miasta, a także nieopodal sklepów.

Sieć Biedronka tworzą samoobsługowe sklepy dyskontowe (pod względem wyposażenia i eksponowania towaru przypominające hurtownie). W Polsce ok. 600. W odróżnieniu od sieci hipermarketów Biedronka chętnie wybiera małe miasta, poniżej 100 tys. mieszkańców. Tam hipermarkety raczej nie docierają. W Warszawie biedronek jest kilkanaście. Działają głównie na dużych osiedlach: na Bemowie, Bródnie, w Ursusie.

Dziennikarze gazety Wyborczej dowiedzieli się, że także inne sieci hipermarketów szykują się do reklam telewizyjnych m. in. Carrefour, Hit czy Geant.

Więcej: Anna Krężlewicz, Gazeta Wyborcza, 23 lutego 2001

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0