01.07.2003

Zielona Budka tworzy sieć lokali

Rozbudowę swojej sieci lodziarni - kawiarni zapowiada producent lodów, firma Zielona Budka S.A.

W związku z tym, że jesteśmy liderem na rynku lodów dla gastronomii, zdecydowaliśmy się budować ogólnopolską sieć lodziarni, a tym samym rozwijać ideę legendarnej już lodziarni przy ulicy Puławskiej w Warszawie – poinformował Nowości Gastronomiczne Grzegorz Cegielski, menadżer ds. gastronomii w firmie Zielona Budka Zbigniew Grycan S.A. – Koncentrujemy się głównie na galeriach handlowych.

Już teraz pod szyldem Zielona Budka prowadzone są lokale o charakterze lodziarnio – kawiarni opierające swoją ofertę cukierniczą przede wszystkim na lodach. Sprzedawane są tam między innymi shake`i lodowe, lodowe desery, mrożone kawy itp. Obecnie sieć ma ok. 30 takich salonów, w tym pięć w Warszawie.

Zielona Budka to firma o polskim rodowodzie z ponad 50 – letnią historią. – Nasza dostępność w rynku gastronomicznym jest wysoka, sieć lokali realizuje mocną sprzedaż – powiedział Nowościom Gastronomicznym Grzegorz Cegielski. – Oferujemy lody przeznaczone dla klientów, którzy mają wyszukane gusta. W ostatnich latach rozszerzaliśmy naszą gamę o nowe smaki: zabajone, miętowe, pistacjowe, straciatella, tiramisu, a przede wszystkim prawdziwe sorbety, czyli lody mocno orzeźwiające i niskokaloryczne. W tej kategorii lodowej jako jedyni oferujemy typowe sorbety, to znaczy bez komponentu mlecznego. Mimo iż jest to propozycja niszowa, ma bardzo dobry potencjał – uważa Cegielski.

Więcej: Nowości Gastronomiczne, czerwiec 2003

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0