10.07.2003

Kampania unijna w Plus Discount zakończona

Zakończyła się 3-tygodniowa kampania unijna, którą przygotował Plus Discount - sieć sklepów z artykułami spożywczymi, należących do koncernu Tengelmann.

Ogólnopolska kampania informacyjna, prowadzona pod tytułem "Unia małych cen", połączona była z konkursem dla klientów Plus Discount. Każdy, kto dokonał zakupu za przynajmniej 49 zł, miał sznasę wygrać jedną z ponad 2 tys. nagród (10 tys. Euro, 5 wycieczek do jednego z państw Unii i 2004 euroklubów).

Celem akcji było pokazanie eurosceptykom korzyści i perspektyw, jakie otwierają się przed nami po przystąpieniu Polski do UE. Działania te wspomagały przygotowane materiały reklamowe i edukacyjne oraz stanowiska informacyjne na terenie sklepów.

- Cała kampaniia zorganizowana była tak, żeby przekazywać konkretne informacje o profitach płynących ze wstąpienia Polski do UE i skutecznie przybliżyć Polakom tematykę unijną - zapewniają organizatorzy.

W konkursie wzięło udział prawie 200 tys. uczestników. Ze wszystkich zgłoszeń komisja miała za zadanie wyłonić autorów najciekawszych haseł unijnych. Nagrodę główną w postaci czeku na 10 tys. Euro odebrałaz rąk Bronisława Śmierzchalskiego pani Ewa Rauk - Holda z Dąbrowy Górniczej.

Więcej: Puls Biznesu, Strefa Vip, 10 lipca 2003

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0