HAC@HAC w katalogu firm
Odzież projektowana jest w Polsce przez grupę projektantów firmy KIDE Sp. z o.o. Dzięki temu powstała kolekcja uwzględniająca światowe trendy i polskie realia rynku. - Tym sposobem nasza odzież spotkała się z uznaniem wśród “małych” klientów i ciągle pozyskuje nowych. - mówi Krzysztof Wysocki, manager ds. marketingu i franchisingu w KIDE.
W ofercie HAC@HAC znajduje się siedem kolekcji, zarówno dziewczęcych jak i chłopięcych. Każda kolekcja dostarczana jest odbiorcom co miesiąc. Tak więc na sklepie zawsze jest coś nowego. - Podstawą współpracy z naszymi klientami jest szeroko rozumiane partnerstwo, za co z resztą jesteśmy chwaleni.- dodaje Krzysztof Wysocki.
Firma Kide Sp. z o.o. powstała na skutek konsolidacji kilku doświadczonych firm branży odzieżowej. Obecnie KIDE dysponuje potencjałem finansowym i ludzkim niespotykanym w tym segmencie na polskim rynku. A to pozwala na skuteczne działania promocyjne, rozwojowe i doradcze. Spółka jest całkowicie polska i ma swoją siedzibę w Toruniu.
Zasady współpracy
Obecnie KIDE buduje sieć sklepów markowych HAC@HAC na zasadach franchisingu, który opiera się na prawdziwie partnerskich zasadach. Franczyzobiorca nie ponosi stałych kosztów opłat marketingowych. Opłaty te są doraźne i zawsze przeznaczone na konkretny cel.
Wizualizacja i meble zostały zaprojektowane tak, aby sklep był maksymalnie funkcjonalny przy najniższych kosztach. Firma KIDE nie zarabia na dostawie wyposażenia sklepu, a wręcz negocjuje jak najlepsze warunki dla swoich franczyzobiorców.
Spółka poszukuje franczyzobiorców w całej Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem dużych miast wojewódzkich i powiatowych. Sklep HAC@HAC może być zlokalizowany w miejscowości powyżej 35 tys. mieszkańców (choć zdarzają się wyjątki). Optymalna wielkość sklepu to ok. 60m2 powierzchni udostępnionej klientowi. Inwestycja w sklep HAC@HAC o powierzchni 60-80m2 wynosi ok. 100 tys. zł, przy czym w tę sumę wliczone jest pierwsze zatowarowanie.
Po podpisaniu umowy, franczyzobiorca otrzymuje pakiet franchisingowy w postaci know-how, podręcznika operacyjnego i materiałów promocyjnych. W trakcie partnerskiej współpracy, działalność franczyzobiorcy wspierana jest m.in. przez promocje marki na rynku ogólnopolskim i lokalnym, szkolenie personelu dwa razy w roku, doradztwo w prowadzeniu sklepu oraz opiekę przedstawicieli handlowych (wizyta co 3 tygodnie).
Potencjalnych franczyzobiorców firma zaprasza do sklepu wzorcowego HAC@HAC, mieszczącego się w Toruniu w Centrum Bielawy (Carrefour).
Info: KIDE Sp. z o.o.PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Pamiętam, jak koleżanka namawiała mnie kiedyś na kupno działki i budowę domu. I przekonywała, że wcale nie trzeba mieć pieniędzy, bo można wziąć kredyt. To było olśnienie, uwierzyłam, że to możliwe – mówi Grażyna Wolszczak.
Balijski masaż, ręcznie robiona biżuteria, a może decluttering – Polacy nie oszczędzają na wygodzie. Na jakich produktach i usługach premium można dzisiaj zarobić?
Sfinks podsumowuje pierwszy kwartał, a Żabka namawia do nauki. Przegląd tygodnia 6-12 kwietnia.
Edu3Dkacja pokazuje dzieciom, jak korzystać z nowych technologii. Czy na prowadzeniu takich zajęć można zarobić?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie! Cena rocznej subskrybcji to 59 zł – oszczędzasz czas i 61 zł. Nowe wydanie wyślemy co miesiąc pocztą na wskazany adres, a przesyłka nic Cię nie będzie kosztować.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.
Rafał Bielecki najpierw pracował jako agent w RE/MAX, a potem otworzył własne biuro pod tym szyldem. Czy mu się to opłaciło?
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
POPULARNE NA FORUM
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...
Hodowla psów: Trudne życie hodowcy
Znam osoby gdzie rocznie zarabiają 300 tys złotych prosze nie łżeć że hodowla się nie opłaca.