19.08.2003

Piotr i Paweł będą w Blue City

Sieć delikatesów Piotr i Paweł wynajęła 2,8 tys. mkw. powierzchni w centrum handlowo-rozrywkowym Blue City, które powstaje przy Al. Jerozolimskich w Warszawie.

Market będzie oferował blisko 30 tys. produktów, w tym 85 proc. spożywczych. - Mam nadzieję, że po naszym wejściu do Unii Europejskiej będzie nam dużo łatwiej sprowadzać do Polski wyszukane artykuły z górnej półki, które również chcemy oferować w Blue City - mówi Paweł Woś, jeden ze współwłaścicieli spółki. Będzie to drugi sklep firmy na Mazowszu (od czerwca ub. r. działa market w Jankach pod Warszawą), ale pierwszy w stolicy.

Placówka pod szyldem Piotr i Paweł rozpocznie działalność wiosną 2004 r., kiedy ruszy Blue City. O wynajem powierzchni pod supermarket starało się kilka sieci: m.in. Bomi i Hypernova. Sieć Piotr i Paweł liczy 21 sklepów, zlokalizowanych w województwach: mazowieckim, dolnośląskim, kujawsko-pomorskim, wielkopolskim, lubuskim. W Blue City, oprócz powierzchni handlowej (50 m2 i ponad 200 sklepów) i rozrywkowej, znajdzie się też biurowiec i trzygwiazdkowy hotel. Przewidziane jest 2,6 tys. miejsc parkingowych.

Info: Supermarket Polska, Panorama handlu, nr 8, sierpień 2003

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0