30.12.2003

FotoStop w katalogu firm

Firma EuroImage poszukuje franczyzobiorców do prowadzenia laboratoriów fotografii cyfrowej FotoStop.

FotoStop to sieć stoisk i sklepów z szeroką ofertą produktów i usług technologii cyfrowej, w tym aparatów cyfrowych i akcesoriów fotograficznych oraz produktów telekomunikacyjnych. Współpracuje z takimi firmami, jak: Olympus, Canon, Vanguard, Lowepro GP, Vivitar, TP S.A., Idea, Plus, Era i Tele2.

Ale to nie wszystko. Oryginalnym elementem FotoStop jest tzw. Cyfrowy Foto Kiosk (CFK) – nowoczesne samoobsługowe urządzenie do wykonywania odbitek z różnych nośników cyfrowych na papierze fotograficznym. W sklepach FotoStop znajdują się również studia portretowe – profesjonalnie wyposażone miejsca do wykonywania zdjęć portfelowych w ciągu pięciu minut.
Wszystkie stoiska FotoStop mają jednolity wizerunek.

Co w pakiecie

W ramach pakietu franczyzowego franczyzobiorca otrzymuje:

  • licencję;
  • pakiet szkoleń;
  • materiały reklamowe;
  • wyposażenie stoiska (meble, stanowisko obsługi klienta, studio portretowe);
  • możliwość sprzedawania produktów renomowanych firm;
  • i świadczenia nowoczesnych usług fotograficznych i telekomunikacyjnych.

Warunki inwestycji

Lokal należący do biorcy powinien znajdować się w centrach handlowych lub w centrum miasta przy głównej ulicy. Zwykle kioski FotoStop mają od 15 do 50 m2 powierzchni. Franczyzodawca dopuszcza możliwość pomocy przy poszukiwaniu lokalu.

Suma inwestycji zależy od wielkości sklepu. Do rozpoczęcia współpracy wystarcza 48 tys. zł. Na tę kwotę składają się:
wstępna opłata franchisingowa – 30 tys. zł
20% pierwszego zatowarowania – 5 tys. zł
10% CFK – 13,2 tys. zł

Franczyzodawca nie pobiera miesięcznych opłat franchisingowych.

Wymagania wobec biorcy:

  • Potencjalny franczyzobiorca musi prowadzić własną działalność gospodarczą.
  • Powinien posiadać środki na inwestycję lub wykazać zdolność kredytową.
  • Jednym z podstawowych warunków współpracy jest zakup wszystkich towarów wyłącznie u franczyzodawcy.
  • Poza tym należy ściśle przestrzegać zasad prowadzenia sklepu, jego wyglądu i zasad obsługi klienta.

Info: EuroImage

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0