30.12.2003

DERRI w katalogu firm

Sieć DERRI poszukuje franczyzobiorców, którzy poprowadziliby sklepy z ekskluzywnymi wyrobami skórzanymi.

Sklepy DERRI oferują pełen asortyment skórzanych wyrobów i akcesoriów: futer, toreb, portfeli, pasków, zestawów podróżnych i wielu innych produktów. Szeroka gama odzieży skórzanej eksportowana na cały świat to produkty bardzo dobrze znane wszystkim większym kupcom na świecie. Wartość eksportu w 2003 roku wyniosła 185 milionów dolarów.

Rozwój firmy

Firma powstała, kiedy blisko dwustu tureckich producentów odzieży skórzanej, futer, akcesoriów oraz różnych wyrobów ze skóry postanowiło się zjednoczyć. Powołali spółkę, która zajęła się hurtowym eksportem skór. Z kolei marka DERRI powstała jako pomysł na zwielokrotnienie sprzedaży detalicznej bez konieczności dzielenia się marżą z odbiorcami.

Polska stała się pierwszym etapem w międzynarodowej ekspansji marki DERRI. Pierwszy sklep – pilotażową jednostkę własną o powierzchni 1300 m2 – otwarto w Warszawie w Galerii Mokotów w 2000 roku. Wkrótce rozpoczęła się ekspansja na cały kraj, a potem Rosję, w której obecnie budowane jest centrum sieci dystrybucji DERRI Moskwa. Plany firmy mówią o budowie międzynarodowej marki i sieci dystrybucji skórzanych wyrobów i akcesoriów.

Czy jesteś odpowiednim partnerem?

Produkty DSD skierowane są do średniego i wysokiego segmentu rynku. Wielkość inwestycji skalkulowana została na 900 – 1100 zł na metr kwadratowy powierzchni sklepu. Firma DSD wymaga zabezpieczenia w formie gwarancji bankowej. Lokal franczyzobiorcy powinien mieć powierzchnię handlową o wielkości ok. 80-100 m2. Na razie w Polsce działa trzech franczyzobiorców – w Promenadzie w Warszawie, w Galerii Millenium we Włocławku oraz w Uni Centrum w Katowicach.

Pakiet dla franczyzobiorcy

  • pomoc w znalezieniu lokalu;
  • negocjacje umowy najmu;
  • projekt adaptacji lokalu;
  • projekty aranżacji wnętrz i wystaw salonu;
  • partycypowanie w kosztach wyposażenia salonu;
  • różnorodność unikalnych produktów;
  • zróżnicowana i konkurencyjna struktura cenowa;
  • profesjonalne szkolenia;
  • wsparcie marketingowe.

Info: DERRI

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0