08.01.2004

Plany Leclerca

E. Leclerc wyłoży aż 120 mln zł na sieć.

Sieć hipermarketów E. Leclerc chce zainwestować w 2004 roku 120 mln zł w rozbudowę sieci sklepów. Obecnie E. Leclerc ma w Polsce 10 hipermarketów o średniej powierzchni sprzedaży około 6 tys. metrów kwadratowych każdy oraz dwa supermarkety o powierzchni sprzedaży około 2 tys. metrów kwadratowych. - Rozpoczęte są prace nad dwoma kolejnymi supermarketami, których otwarcie przewidziano w 2004 roku - napisano w komunikacie.

Ogółem powierzchnia sprzedaży sieci E. Leclerc w Polsce wynosi 64,7 tys. metrów kwadratowych, a spółka zatrudnia ponad 3 tys. osób. W 2003 roku E. Leclerc zanotowała wzrost obrotów o ponad 9 proc. do 1,602 mld zł.

Źródło: Puls Biznesu, nr 5, 8.I.2004

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0