05.03.2004

Deichmann ukarany

UOKiK wyegzekwował karę 28 tys. zł za nieprawidłowe protokóły reklamacyjne sieci Deichmann

Jak poinformowała Rzeczpospolita Deichmann jeden z największych dystrybutorów obuwia w Polsce zapłaci karę Urzędowi Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Przyczyną jest protokół reklamacyjny w którym nie zostały uwzględnione prawa konsumentów do obniżenia ceny lub zwrotu pieniędzy w razie niemożliwości naprawy lub wymiany zakupionego wadliwego towaru. Miesiąc temu UOKK nakazał firmie Deichmann wymianę formularza. Mimo prawomocnego wyroku firma nadal posługiwała się wadliwymi egzemplarzami. UOKiK wszczął postępowanie o nałożenie kary. Każdy dzień zwłoki kosztuje Deichmanna 1179,25 zł, w sumie musi zapłacić 28 302zł. Spółka po nałożeniu kary w krótkim czasie poprawiła formularz.

Źródło: Rzeczpospolita, nr 55, 5 marca 2004

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0