15.03.2004

FOTOSTOP - fotografia i telekomunikacja w parze

Andrzej Bogucki, prezes i założyciel sieci FOTOSTOP, opowiada o swojej karierze, o firmie oraz o planach na przyszłość.

Rozwój firmy rozpoczął się na początku lat dziewięćdziesiątych od założenia spółki Eurocolor i sklepu fotograficznego przy ulicy Pięknej w Warszawie. W ciągu kilkunastu lat Eurocolor stał się najważniejszą firmą w branży fotograficznej na polskim rynku, dystrybutorem sprzętu i wyłącznym przedstawicielem firmy OLYMPUS.

FOTOSTOP - nowe dziecko Eurocolor

FOTOSTOP oferuje usługi łączące fotografię i telekomunikację. Andrzej Bogucki już w połowie lat dziewięćdziesiątych przewidział nadchodzący mariaż obu branż i postanowił przełożyć go na sukces własnej firmy. W ten sposób powstał pomysł rozwoju sieci punktów handlowo-usługowych Fotostop, które oferują najnowocześniejsze urządzenia i usługi z zakresu telefonii GSM i fotografii cyfrowej. Do prac nad wdrożeniem konceptu FOTOSTOP zaproszono m.in. Maksymiliana Jakubowicza, wieloletniego szefa firmy Agfa na Polskę.

Rozwój Fotostopu

Metodą rozwoju sieci punktów Fotostop jest franczyza. W ramach współpracy z partnerami już za 30–60 tys. zł firma oferuje gotowy przepis na prowadzenie własnego sklepu. W tej chwili na terenie całej Polski działa 8 punktów FOTOSTOP. Do końca roku ma ich być 30.

Projekt One

Oprócz Fotostop, Eurocolor pracuje również nad projektem One, który dotyczy wyłącznie branży telekomunikacyjnej, tzw. „postpaidowej”.

Więcej: Gabriela Hankus - Matuszek, Brief, luty 2004

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0