19.04.2004

Czat z FOTOSTOP

19 kwietnia 2004r. z czytelnikami portalu rozmawiał Wojciech Kalinowski.

miki: Wasz salon na Brackiej jest przestronny, ale wielki jak stodoła. Czy ten punkt jest wzorcowy dla biorców? I jak Wam idzie ten biznes w centrum Warszawy?
Wojciech Kalinowski, FOTOSTOP: Biznes idzie bardzo dobrze.

miki: Czytałem o Was na portalu i chyba w Gazecie Prawnej. Biznes wydaje mi się ciekawy, ale mam swoje wątpliwości co do możliwości walki z Kodakiem. Jak zamierzacie prowadzić kampanię promocyjną Fotostop, żeby marka ta stała się tak samo popularna jak Kodak?
Wojciech Kalinowski, FOTOSTOP: Trudno to wyjaśnić w dwóch słowach. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu.

bleee: A czy korzystacie Państwo, albo ułatwiacie dostęp do funduszy z UE? Mam na myśli tutaj inwestycję w dany punkt systemu?
Wojciech Kalinowski, FOTOSTOP: Obecnie nie.

bleee: Ilu średnio klientów obsługuje średni punkt FOTOSTOP (samoobsługowy) w miesiącu??
Wojciech Kalinowski, FOTOSTOP: Samoobsługowy miniLab Cyfrowy w zależności od lokalizacji, daty uruchomienia, wielkości zleceń, obsługuje od kilku do kilkudziesięciu klientów dziennie.

Marko: Czym powinien charakteryzować się biorca aby odnieść sukces a co może doprowadzić do porażki?
Wojciech Kalinowski, FOTOSTOP: Biorca powinien przede wszystkim być nastawiony na ciężką i aktywną pracę. Jeżeli będzie czekał na pomysły i dyspozycje ze strony franczyzodawcy to jego szanse na osiągnięcie sukcesu są znikome.

Marko: Czy zalecane jest, aby biorca sam pracował we własnym punkcie?
Wojciech Kalinowski, FOTOSTOP: Wszystko zależy od założeń finansowych. Jeżeli biorca sam będzie pracował w punkcie, koszty prowadzenia działalności będą niższe. Także zaangażowanie najemnego pracownika jest z reguły słabsze niż właściciela.

Redakcja: Nasze spotkanie dobiega końca. Prosimy o zadawanie ostatnich pytań.

Kasia: Czy aparatem cyfrowym można zrobić fajne zdjęcia? Czy Pan też robi?
Wojciech Kalinowski, FOTOSTOP: Tak, tak.

M: Ilu macie biorców i gdzie?
Wojciech Kalinowski, FOTOSTOP: Pełna lista jest na naszej stronie internetowej www.fotostop.pl. W trakcie otwierania są następne punkty.

bleee: Jakiej częstotliwości obsługi ze strony franczyzobiorcy wymaga samoobsługowy punkt FOTOSTOP?
Wojciech Kalinowski, FOTOSTOP: Samoobsługowy miniLab Cyfrowy wymaga obsługi raz dziennie (wyjęcie i zafiskalizowanie pieniędzy). Co kilka dni należy uzupełnić materiały eksploatacyjne.

Wojciech Kalinowski, FOTOSTOP: Dziękuję bardzo za spotkanie. Zapraszam do bezpośredniego kontaktowania się z naszą firmą. Pełne informacje znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej www.fotostop.pl oraz na portalu.

Redakcja: Dziękujemy wszystkim za udział w spotkaniu.

<-- WSTECZ

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0