22.07.2004

A może by sklep...

Od 16 do 18 czerwca 2004r. w Warszawie w czasie Targów Kontaktów i Rozwoju Biznesu - Inicjatywa 2004 odbył się już drugi Ogólnopolski Salon Franchisingu.

Organizatorami Salonu Franchisingu była firma PROFIT system oraz MTPolska. Salon odbył się pod patronatem Polskiej Organizacji Franczyzodawców. Organizatorzy przedstawili polskim przedsiębiorcom pomysły na stworzenie własnego biznesu. Targi Inicjatywa 2004 były miejscem spotkań franczyzodawców, licencjodawców, a także firm poszukujących dystrybutorów i przedstawicieli handlowych. W czasie imprezy zaprezentowały swoją ofertę, przedstawiły zarządzane przez siebie systemy i korzyści, jakie niesie ze sobą włączenie się do sieci franczyzowej, wykupienie licencji lub otwarcie przedstawicielstwa. Swoje oferty przedstawiły m.in. supermakety Albert, dyskonty Leader Price czy dyskonty odzieżowe SNC.

Swoją ofertę franczyzową zaprezentowały należące do koncernu Ahold supermarkety Albert. Firma pracuje nad ofertą już od ponad roku i chce przygotować się do niej bardzo starannie. W Holandii firma Albert Heijn to sieć 700 supermarketów, z których 200 jest we franczyzie. Firma ma 17-letnie doświadczenie w prowadzeniu sklepów na zasadzie franczyzy. Czerpie także z doświadczeń należącej w 50-procentach do Aholda szwedzkiej sieci ICA. Jak podkreśla Matthieu van Berkel, dyrektor ds. franczyzy Ahold Polska: - Model oferty dla franczyzobiorcy musi być skrojony na miarę każdego rynku. To, co sprawdza się w Holandii i Szwecji, nie musi się sprawdzać w Polsce.

Więcej: Detal dzisiaj, lipiec, 2004r.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0