27.07.2004

OPTIMUS we franchisingu

Nowe punkty sprzedaży detalicznej w centrach handlowych będą rozwijane na zasadzie franchisingu - informuje firma.

OPTIMUS S.A. zainicjował program sprzedaży detalicznej w centrach handlowych oparty na modelu franchisingu. Pierwsze stoisko zostało otwarte w Galerii Mokotów w Warszawie. Jeżeli projekt osiągnie oczekiwany próg rentowności, kolejne punkty otwierane będą w innych miastach. Stoisko w Galerii Mokotów prowadzić będzie firma OPTIBOX Sp. z o.o., spółka zależna OPTIMUS S.A. Projekt powstaje przy współpracy z partnerami strategicznymi OPTIMUS S.A., firmami Intel, Microsoft, Epson oraz Logitech.

„Stoiska będą powstawać w pasażach centrów handlowych w największych miastach Polski” - wyjaśnia Małgorzata Walczak, wiceprezes OPTIMUS S.A. odpowiedzialna za sprzedaż i strategię rynkową spółki. „Partnerzy handlowi, którzy uruchomią swój punkt na zasadzie franchisingu będą zobowiązani do utrzymywania określonych standardów wizualizacji punktu, zakresu asortymentu oraz – co równie istotne – doskonałej znajomości produktów i najwyższego poziomu obsługi klienta. My ze swojej strony zapewnimy partnerom wsparcie finansowo-marketingowe oraz cykliczne szkolenia dla ich pracowników.”

„To bardzo ciekawa inicjatywa przedstawiająca klientom indywidualnym nowe zastosowania komputerów, takie jak cyfrowy dom czy mobilność" - powiedział Tomasz Klekowski, OEM and Retail Sales Manager firmy Intel w regionie Central Eastern Europe. – „Wiele rozwiązań stanowiących podstawę cyfrowego domu i mobilności powstało w laboratoriach Intela. Dlatego też chętnie wspieramy firmę Optimus w działaniach, prezentujących korzyści z używania najnowszych technologii.”

Info: Optimus S.A.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Michał Wiśniewski

doradca we franczyzie
Napisz do autora