02.03.2007

Aryton w katalogu firm

W katalogu firm franchisingowych prezentujemy ofertę Aryton, producenta eleganckiej odzieży damskiej.

Aryton

Oferta marki Aryton

W ofercie znajdują się wszystkie elementy garderoby damskiej. Są to ubiory na każdą okazję: biuro, uroczystości, weekend. Ponadto w kolekcji występują akcesoria, dodatki które nadają określony styl naszym Klientkom. Każda kolekcja składa się z min 250 produktów ściśle ze sobą korespondujących proponowanych w dwóch liniach: basic oraz fashion.

  • Oferowane produkty w ramach linii:
  • płaszcze i kurtki
  • spodnie, spódnice
  • bluzki, suknie
  • wyroby skórzane
  • produkty dzianinowe
  • koszule, komplety wieczorowe,
  • dodatki: szaliki, apaszki, torby, korale, bielizna nocna, galanteria skórzana, rajstopy, rękawice, etole itp.

Rozmiary w ofercie

Proponujemy wszystkie produkty od 36 do 44 rozmiaru. W każdej kolekcji znajduje się linia dla Pań w rozmiarze powyżej 44.

Grupa docelowa

To kobiety ceniące sobie wyjątkową urodę tkanin, wykończenie, klasyczne ale przy tym finezyjne wzornictwo. Produkty Aryton są kunsztownie wykończone. Tutaj wielkie znaczenie mają detale takie jak : guziki, podszewki, lamówki. Nie zawężając grupy docelowej Klientki marki Aryton to w większości osoby w wieku 30+.

Trendy w Arytonie

Marka uważnie analizuje tendencje światowe, korzysta z usług światowych projektantów. Prowadzi własne badania i odkrywa nowe potrzeby Klientek.

Tkaniny w Arytonie

Od samego początku istnienia marki Aryton tkaniny odgrywały bardzo ważną rolę. Dlatego też Aryton bazuje na najlepszych światowych dostawach tkanin. Kolekcje głównie opierają się na takich surowcach jak: jedwab, len, wełna , alpaka, kaszmir.

Sieć Sprzedaży

W chwili obecnej sieć liczy sobie 9 placówek własnych oraz 4 salony franczyzowe. Zdjęcia jednego z salonów w załączeniu. W najbliższych dwóch latach ma powstać kolejnych 10 sklepów oparte obu systemach. Ponadto Aryton współpracuje również z indywidualnymi Klientami nie tylko na terenie całej Polski, ale również w Litwie, Łotwie, Niemczech oraz Rosji. Zaletą oferty proponowanego systemy jest brak opłat licencyjnych.

Kontraktacje

Dwa razy w ciągu roku są organizowane salony kontraktacyjne z Klientami, dla których prezentujemy kolekcje na nadchodzące sezony. Zwyczajowo odbywa się to w lutym oraz sierpieniu.

Aranżacje Salonów

Salony powstają w nowoczesnym koncepcie. Przyciągają one swoją ciepłą aranżacją wnętrza i nadają unikalną atmosferę. Klientom zainteresowanym współpracą proponujemy odwiedzenie wnętrza w Galerii Handlowej Promenada w Warszawie. Współpracujemy też na stałe projektantem wnętrz oraz firmami specjalizującymi się w produkcji mebli.

Opakowanie

Opakowanie - jest bardzo ważnym elementem marketingowym. Dlatego też produkty naszej marki są ekskluzywnie oznakowane. Każdy produkt poza standardowymi informacjami posiada metkę z dodatkową informacją o przyznanej nagrodzie Doskonałość Mody 2006 .

Marketing

Przygotowujemy nowoczesne koncepty marketingowe pdt Moda i Sztuka. W akcji marketingowej Wiosna Lato 2006 brała udział Danuta Senka. Cała kolekcja była prezentowana na płótnach w formie obrazów. Namalowania kolekcji odzieży podjęły się artystki z Akademii Sztuk Pięknych. Najpierw powstała seria zdjęć, do których pozowała Danuta Stenka w ubiorach Arytonu. Potem, na podstawie tychże fotografii, powstała kolekcja obrazów. To pierwsza, tak niekonwencjonalna forma przekazania kolekcji, filozofii marki, zwiastun zmian w firmie. Inspiracją do kampanii reklamowej przygotowywanej na JESIEŃ ZIMA 2006 był obraz Leonardo da Vinci “ Dama z Łasiczką” ( w załączeniu zdjęcie kolekcji inspirowane obrazem nr MG 2128 )

Nagrody

Najnowszy tytuł Doskonałość Mody 2006 przyznany został w styczniu 2007. Tytuł DOSKONAŁOŚCI MODY 2005. Nagroda przydzielana jest przez komisję specjalistów w dziedzinie mody, działającą pod patronatem miesięcznika TWÓJ STYL Tytuł DOSKONAŁOŚĆ MODY 2003, w kategorii okrycia wierzchnie. ZŁOTY MEDAL MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW POZNAŃSKICH W LATACH 1996, 1997, 1998, 1999 – za okrycia ekskluzywne Tytuł Firmy Roku 2000 przyznany przez Polski Klubu Biznesu, za profesjonalizm w działaniu, szybkie reagowanie na zmiany w modzie oraz za europejski poziom wzornictwa.

Warunki współpracy

  • wymagana powierzchnia
  • od 80 do 120 mk
  • brak opłaty licencyjnej
  • faktura
  • zapłata do 10 dni – 4% upustu
  • zapłata do 30 dni – 2,5% upustu
  • zapłata 60 dni
  • proponowana marża 45%
  • dostawy: co tydzień w szczycie sezonu

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Małgorzata Samborska

dziennikarz
Napisz do autora