07.09.2004

Nowe supermarkety Albert

Ahold Polska rozpoczął franczyzowy rozwój supermarketów Albert. Do końca roku powstanie pierwsza tego typu placówka. Firma kieruje głównie ofertę do przedsiębiorców posiadających własne placówki handlowe.

Ahold Polska otworzy w pierwszym półroczu trzy nowe supermarkety Albert – w Gdańsku, Gdyni i Warszawie. Do końca roku planuje uruchomić jeszcze około 10 placówek. Ekspansja dotyczy głównie stolicy. Powierzchnia sprzedaży Albertów waha się od 400 do 2000 m kw. Mieści się na niej do 20 000 artykułów spożywczych i przemysłowych – także marek własnych Q – line (ponad 100 indeksów) oraz Euro Shopper (132 indeksy). Niedawno Ahold Polska ruszył także z projektem franczyzy Oferta skierowana jest do przedsiębiorców posiadających własne placówki handlowe i chcących skorzystać z formuły supermarketu Albert.

- Jeszcze w tym roku planujemy uruchomić pierwszą placówkę franczyzową. Swój szyld będziemy udostępniać sklepom o powierzchni sprzedaży minimum 300 m kw. - powiedziała Wiadomościom Handolwym Dominika Kosman, rzecznik prasowy Aholda.

Koncern działa w Polsce od 1995 roku. Posiada 25 hipermarketów Hypernova i 169 supermarketów Albert.

Więcej: Wiadomości Handlowe, wrzesień 2004

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0