22.11.2004

Blikle nie będzie rozwijać sieci delikatesów

Firma Blikle, która pół roku temu otworzyła delikatesy przy ul. Nowy Świat w Warszawie, jeszcze nie planuje dalszego rozwoju sieci.

- Będziemy pracować nad zwiększeniem oferty asortymentowej sklepu, która zawiera obecnie 495 produktów - poinformował "Supermarket Polska" Łukasz Blikle. Wyjaśnił, że sklep ten ma charakter eksperymentalny. Oferowane są tam własne dania gotowe z kuchni Cafe Blikle: kulebiak z łososiem, bliny, pasztety, rożki z borowikami; produkty polskie regionalne: wędliny, twarogi kozie; produkty importowane: makarony włoskie, wyselekcjonowane wina, oliwki i octy balsamiczne.

Łukasz Blikle informuje też, że w niektórych nowych cukierniach, jak w centrum Arkadia, planuje się poszerzenie oferty o wybrane pakowane produkty sprzedawane w delikatesach.

Więcej: "Supermarket Polska", listopad, 2004r.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0