23.11.2004

Kielecka piekarnia Pod Telegrafem rozwija sieć

Kielecka Piekarnia Pod Telegrafem rozwija sieć specjalistycznych sklepów franczyzowych z pieczywem, wyrobami cukierniczymi, garmażeryjnymi i sałatkami.

Firma szuka partnerów z terenu województwa świętokrzyskiego, małopolskiego i mazowieckiego. Współpracę z nią mogą podjąć właściciele lub najemcy atrakcyjnie usytuowanych lokali w miastach liczących ponad 15 000 mieszkańców. Szczególnie poszukiwani są potencjalni franczyzobiorcy z Krakowa i Radomia (chętnie małżeństwa), dysponujący lokalami o powierzchni 55-75 mkw. w ścisłym centrum, bądź osiedlowych centrach handlowych. Placówki Pod Telegrafem działają także w galeriach handlowych kieleckich hipermarketów Tesco i Real oraz centrum handlowym Echo. Zdarza się, że funkcjonują w innym, większym (200-300 metrowym) sklepie - np. w kilku dyskontach Biedronka.

- Widzę duże perspektywy dla specjalistycznych obiektów handlowych naszego formatu. Chcemy rozwijać się m.in. w kierunku Warszawy, żeby docelowo objąć siecią cały kraj - powiedział "Wiadomościom Handlowym" Artur Pękala, odpowiedzialny za rozwój sklepów franczyzowych Pod Telegrafem.

W zależności od wielkości lokalu oraz miasta, w którym tworzony jest punkt sprzedaży, niezbędne środki finansowe biorcy franczyzy wynoszą od 45 tys. do 95 tys. zł.

Więcej: "Wiadomości Handlowe", listopad, 2004 r.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0