24.12.2004

Okazja w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy Okazję, sieć sklepów z tanią odzieżą, kosmetykami oraz galanterią skórzaną.

Założyciele sieci Okazja posiadają kilkuletnie doświadczenie w branży, gdyż pierwszy sklep tzw. wyprzedażowy otworzyli siedem lat temu w Olsztynie. Asortyment tego sklepu stanowiła głównie odzież pochodząca z końcówek kolekcji i z likwidujących się sklepów. W 2003 roku właściciele sklepu postanowili poszerzyć swoją ofertę, uzupełniając asortyment o kosmetyki oraz galanterię skórzaną. Wówczas powstał pierwszy sklep o nazwie Okazja. Obecnie sieć posiada ponad 20 sklepów partnerskich.
– Z zadowoleniem podsumowujemy pierwszy rok działalności firmy. Pokazał on, że na rynku jest zapotrzebowanie na sklepy z tanimi rzeczami. Liczba punktów wciąż się zwiększa. Współpracujemy z coraz szerszym gronem dostawców. Jesteśmy w trakcie wprowadzania do stałej oferty sklepu włoskiej konfekcji – mówi Katarzyna Sicińska, przedstawicielka sieci.

Gdzie szukać Okazji?

Sklepy Okazja powstają w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Lokale najczęściej mają powierzchnię 45-60 m2. Przedstawiciele sieci szacują, że kwota potrzebna na pierwsze zatowarowanie sklepu wynosi 15 tys. zł. Firma pozostawia partnerowi dowolność w sprawie urządzenia punktu i sposobu jego prowadzenia. Jedyny warunek, który musi spełnić to zaopatrywać swój sklep wyłącznie w hurtowni Okazja. W zamian sieć zapewnia partnerowi wyłączność na dany teren oraz możliwość zwrotu towaru w ciągu pierwszych trzech miesięcy działania sklepu.

Reklama – ważna rzecz

- Sieć Okazja istnieje od niedawna. Nasza marka nie jest jeszcze utrwalona w świadomości klientów. Aby to zmienić, inwestujemy w reklamę – mówi Katarzyna Sicińska. Plakaty reklamujące sklepy Okazja wiszą na słupach ogłoszeniowych oraz przystankach autobusowych. Oprócz tego sieć reklamuje się w telewizji oraz w prasie lokalnej. Obecnie przedstawiciele sieci myślą o umieszczeniu reklamy w metrze warszawskim.

Info: Okazja