25.04.2005

Nicole w Portugalii

Po Chorwacji i Ukrainie polskie stoiska perfumeryjne trafią na zachód Europy.

Nicole, franczyzowa sieć stoisk sprzedaży wód toaletowych, lokująca się w centrach handlowych, myśli o wejściu do Portugalii. Marka, której właścicielem jest warszawska Eurokotra, pojawiła się już na zagranicznych rynkach - w Chorwacji i na Ukrainie.
- Jesteśmy w trakcie poważnych rozmów z potencjalnym masterfranczyzobiorcą z Portugalii. Finalne rozmowy odbędą się pod koniec maja. Jeśli zakończą się pomyślnie, mamy nadzieję wejść na portugalski rynek jeszcze w tym lub na początku przyszłego roku - zapewnia Agnieszka Lawenda-Szychowska, regionalny menedżer Nicole.

Spółka nie zapomina o naszym kraju. W tym roku ma powstać 15-20 kolejnych stoisk pod szyldem Nicole.

Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu", 25 kwietnia, 2005 r.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0