29.04.2005

FashionBary szukają franczyzobiorców

Fashion TV, posiadająca sieć własnych FashionBarów i lokali franczyzowych na całym świecie, jest zainteresowana uruchomieniem kolejnych punktów w Polsce.

W grę wchodzi franczyza, bo na razie nie zamierzamy otwierać kolejnego własnego baru - mówi Gabriel Lisowski, współwłaściciel Fashion TV i sieci FashionBarów.

Franczyzowe bary są biorcami licencji bezpośrednio od stacji telewizyjnej Fashion TV, należącej do braci Artura i Gabriela Lisowskich. Aby uruchomić bar franczyzowy nie trzeba dysponować własnym lokalem. Nieokreślona jest też jego wielkość. Wszystkie natomiast mają stałe wsparcie promocyjno-marketingowe oraz reklamę w Fashion TV. Gabriel Lisowski odmawia udzielenia informacji o wysokości opłaty wstępnej i miesięcznej opłaty franczyzowej - twierdzi, że są to kwoty negocjowane przy podpisywaniu umów.

Więcej: "Nowości Gastronomiczne", kwiecień 2005r.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0