19.05.2005

Galeria Prezentów na Targach On-line

24 maja, we wtorek o godz. 11.00 odbędzie się spotkanie w ramach Targów On-line z Pawłem Klimkiem dyrektora ds. sprzedaży licencji Galerii Prezentów z Użytkownikami portalu.

Już dziś możesz wysłać swoje pytania do dyr. Pawła Klimka na adres targi@franchising.pl. Przedstawiciel Galerii Prezentów odpowie na wszystkie nadesłane przez Państwa pytania podczas spotkania we wtorek 24 maja.

Solidne podstawy

Pierwsze butiki Galerii Prezentów powstały już 6 lat temu. Właściciele Party, firmy zarządzającej systemem, zaobserwowali, że nie ma w Katowicach miejsca, w którym można kupić upominki ładne i ekskluzywne, niezależnie od ich ceny. Jednocześnie, pracując nad koncepcją franczyzową, poznawali rynek, klientów, ich oczekiwania, zainteresowania, nawiązali kontakty z dostawcami ekskluzywnych marek piór i innych upominków.

Koncept biznesowy Galerii Prezentów jest prosty. Obejmuje prowadzenie sklepu w atrakcyjnej lokalizacji, przy wyborze której pomaga Parta. Firma zarezerwowała nawet przestrzenie handlowe w Łodzi, Gdańsku i Warszawie, które zamierza zaoferować biorcom licencji lub otworzyć tam Galerie, które potem będą mogli przejąć franczyzobiorcy.

- Pakiet franczyzowy obejmuje między innymi szkolenia franczyzobiorców i pracowników Galerii, organizację promocji i nadzorowanie stanów magazynowych w celu jak najszybszego uzupełniania niedoborów towaru. Własne pomysły biorcy związane ze sprzedażą są omawiane i po zaakceptowaniu przez Partę - wspólnie realizowane. Osobom, które po raz pierwszy zakładają firmę, Parta oferuje specjalne konsultacje (ABC nowej firmy) – wylicza Justyna Chociaj, kierownik projektu Galeria Prezentów.

Inwestycja w Galerię prezentów to 20 tys. (cena licencji) i koszt aranżacji wnętrza, który może się kształtować od 60 do 120 tys. zł w zależności od stanu technicznego i powierzchni sklepu.

Do Galerii wstęp wolny

Wraz z opracowaniem koncepcji franczyzowej powstał zupełnie nowy wizerunek sklepu. Wystrój wnętrza jak i otoczenia punktu przypominają bardziej salon w dziewiętnastowiecznym domu niż sklep. Masywne ciemne meble, dyskretne witryny i ciepłe oświetlenie korespondują z wyrafinowanym asortymentem Galerii i powodują, że nazwa sieci nabiera podwójnego znaczenia. Do Galerii możemy wejść nie tylko po to, aby kupić prezent, ale także po to, aby obejrzeć ciekawe „eksponaty”, o których pracownik Galerii opowie niecodzienną historię.

Pierwszy punkt franczyzowy w oparciu o nowe kryteria wizualizacyjne został otwarty w tym roku w Krakowie w Galerii Kazimierz. Oprócz tego działają jeszcze dwa butiki w centrach handlowych Katowic.

Więcej: prezentacja Galerii Prezentów na portalu lub www.galeriaprezentow.pl

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Kinga Wojciechowska

doradca we franczyzie
Napisz do autora