24.05.2005

Podniebny barek za złotówkę

LOT Catering tworzy franczyzową sieć Podniebnych Barków oraz powiększa liczbę obsługiwanych lokali gastronomicznych.

Od połowy lat dziewięćdziesiątych LOT Catering prowadzi działalność gastronomiczną również na rynku nielotniczym. W jej ramach spółka prowadzi stołówki firmowe, sklep internetowy, obsługuje bankiety oraz rozwija sieć lokali gastronomicznych o nazwie Podniebny Barek. Obecnie firma prowadzi ponad 40 różnych lokali gastronomicznych z czego 11 to Podniebne Barki.

W kwietniu br. LOT Catering zaoferował przedsiębiorcom kupno licencji franczyzowej.
- Decyzja o rozwoju sieci Podniebny Barek na zasadzie franczyzy to sposób na jeszcze szybszy rozwój cateringu nielotniczego, który już teraz generuje znaczącą część przychodów firmy - mówi Hanna Moździerz, prezes LOT Catering.

Pierwsze punkty franczyzowe będą powstawać w Krakowie, Warszawie i w aglomeracji śląskiej. W tej chwili licencja franczyzowa kosztuje tylko złotówkę, a przewidywany koszt inwestycji może wahać się w granicach 100-200 tys. zł, w zależności od zakresu niezbędnych prac remontowych. Zdaniem Macieja Golnowskiego, menadżera rozwoju w LOT Catering, inwestycja w Podniebny Barek powinna zwrócić się po 2-3 latach.

Więcej: Robert Olesiński, "Gazeta Prawna", 23 maja 2005 r.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0