03.06.2005

Print Terminal w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy Print Terminal, sieć terminali drukarskich.

Klient, który przyjdzie do Print Terminal może zlecić zaprojektowanie i wydrukowanie m.in. wizytówek, ulotek, plakatów, zrobienie szyldów, reklam, breloków samochodowych i gadżetów reklamowych.

Osoba, która będzie chciała zostać franczyzobiorcą sieci Print Terminal powinna umieć obsługiwać komputer, a w szczególności znać program graficzny Corel Draw9. Jeżeli tego nie potrafi, musi zatrudnić grafika. Wówczas jednak trudniej osiągnąć rentowność firmy, gdyż trzeba opłacać dodatkowego pracownika.
- Jeżeli dla kogoś obsługa komputera nie jest czarną magią i miał kiedyś styczność z którymś z programów graficznych, wówczas po odpowiednich szkoleniach, taka osoba może zostać naszym franczyzobiorcą - mówi Beata Chlewicka, specjalista ds. marketingu sieci Print Terminal.

Pierwszych 20 nie płaci

Opłata wstępna za przystąpienie do sieci wynosi niecałe 9 tys. zł. Za tę cenę franczyzobiorca otrzyma reklamę zewnętrzną punktu, wyposażenie lokalu w stanowisko do obsługi klienta wraz z fotelami. A także ekspozycję i prezenter produktów, projekt aranżacji wnętrza. W tę cenę wliczone jest również szkolenie dla biorcy. Do tej kwoty należy doliczyć jeszcze koszt zakupu sprzętu komputerowego. Cała inwestycja powinna zamknąć się w kwocie 13-20 tys. zł (jest to uzależnione od tego czy kupowaliśmy komputer czy tylko unowocześnialiśmy posiadany).

Przedstawiciele sieci będą pobierać od franczyzobiorcy opłatę bieżącą w wysokości 99 zł miesięcznie. Pierwszych 20 biorców licencji będzie jednak z niej zwolnionych do końca 2005 roku.

Obecnie sieć posiada swoje punkty w Łodzi, Kielcach, Łowiczu, Koszalinie, Lublinie i Pile oraz jest w trakcie końcowych negocjacji z zainteresowanymi z Poznania, Płocka i Szczecina. Do końca 2005 roku przedstawiciele sieci planują uruchomić 30 punktów Print Terminal.

Info: Print Terminal