27.07.2005

Okazje cenowe

Wyprzedaże i obniżki cen cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów - mówi Mirosław Kamiński, właściciel sieci Okazja.

Czy Polacy coraz częściej korzystają z okazji cenowych przy robieniu zakupów?
Wyprzedaże i obniżki cen zawsze cieszyły się dużym powodzeniem i według mnie ta tendencja będzie dalej wzrastać. Klienci lubią zapolować na tzw. okazję. Widoczne jest to w supermarketach, gdzie napis promocja przyciąga wzrok większości klientów.

Czy według Pana sklepy typu Okazja, oferujące markową odzież sprzedawaną po atrakcyjnej cenie, zabiorą klientów firmowym salonom np. H&M, Zarze, Levi'sowi?
Nie sądzę. Uważam, że raczej wypełnią one niszę na rynku, która do tej pory była niewykorzystana. Dla salonów firmowych sklepy typu Okazja są dobrym uzupełnieniem ich asortymentu a nie konkurencją. W naszych sklepach oferujemy klientom stałą wyprzedaż odzieży renomowanych polskich i zagranicznych firm w niskich cenach. Klientami Okazji są osoby, które chętnie korzystają z promocyjnych cen oraz te, których portfele nie są zbyt zasobne.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0