13.09.2005

Mniejsze miasta też są kuszące

80 — tyle sklepów za trzy lata chce mieć częstochowska firma. I to nie tylko w dużych aglomeracjach.

Kamex II, polski przedstawiciel Lee Coopera, do tej pory stworzył w Polsce sieć składającą się z 38 sklepów (w tym 22 to placówki franczyzowe). W ciągu trzech lat zamierza ją podwoić.
W ciągu trzech lat chcemy mieć około 80 sklepów. Polski rynek dżinsowy jest bardzo rozwojowy, co widać po liczbie pojawiających się na naszym rynku nowych marek — powiedział gazecie "Puls Biznesu" Michał Skórkowski, szef sprzedaży hurtowej Kamex II.
Dla porównania, w Polsce istnieje ponad 70 sklepów firmy Mustang i ponad 140 sklepów Lee.

Dotychczas placówki Lee Coopera powstawały wyłącznie w aglomeracjach powyżej 100 tys. mieszkańców. Jednak od ubiegłego roku przedstawiciele marki zainteresowali się mniejszymi miastami.

Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu", 13 września 2005r.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0