15.09.2005

Tally Weijl powiększa sieć

Sieć Tally Weijl powiększy się o pięć nowych sklepów. Cztery z nich będą prowadzone przez franczyzobiorców. Przedstawiciele sieci zapowiadają też ekspansję w Europie Centralnej i Wschodniej. W październiku ma powstać sklep Tally Weijl w Kijowie, a w grudniu na Litwie.

Inwestycja w sklep 1,6 tys. zł za m2

Dysponując kwotą równą wartości kawalerki w Warszawie można stać się franczyzobiorcą Tally Weijl. Licencja to 70 tys. zł, gwarancja bankowa na średnie zatowarowanie sklepu to waha się od 35 tys. – 60 tys. zł. Przedstawiciele sieci twierdzą, że przy obrotach sklepu na poziomie 95 tys. netto miesięcznie jest to opłacalny biznes.

Zanim jednak podpiszesz umowę franczyzową z Tally Weijl musisz pochwalić się dobrą lokalizacją. W grę wchodzą centra handlowe – punkt przy głównym wejściu, najatrakcyjniejsze ulice w centrum – przykład sklepu w Gdyni. Powierzchnia lokalu powinna mieć około 100 m2.

Sprawdź, kto jest klepsydrą

Sprzedawczynie w sklepie to m.in. klucz do sukcesu. Obsługa może przyciągnąć klientów albo wręcz przeciwnie zniechęcić.
- Nasze klientki to dziewczyny w wieku 16-24 lat. Dlatego sprzedawczynie w Tally Weijl są kreatorkami stylu, to stylistki-konsultantki. Diagnozują potrzeby klientek. Ubierają je wedle zasady Totally Sexy – seksownie, pięknie, radośnie – mówi Magdalena Cieślik, przedstawicielka sieci.
- Sprzedawczynie powinny umieć rozpoznać typ sylwetki. W zależności czy jest to figura prostokąta, trójkąta, trójkąta odwróconego czy klepsydry, sprzedawczyni ma tak doradzić, aby zatuszować mankamenty urody, a uwydatnić zalety - dodaje.

Info: Tally Wejil