15.09.2005

Big Mac dla Shreka

Fast foodowy lider znalazł już następcę Myszki Miki – będzie nim Shrek. Nowym partnerem McDonald’s został bowiem DreamWorks Animation SKG, producent filmu. Marketingowy kontrakt McDonald’sa z wytwórnią Disney’a wygasa w przyszłym roku.

Współpracę zainauguruje trzecia cześć popularnego Shreka, którego premiera przewidziana jest na 2007 rok. McDonald’s ma na dzieję trafić w ten sposób nie tylko do dzieci, bowiem Shrek jest równie popularny wśród maluchów, jak i wśród rodziców.

Poza „wypożyczaniem” filmowych bohaterów, DreamWorks przygotuje też animowane reklamy sieci McDonald’s. Wytwórnia będzie też wspierać kampanię Go Active, która nie reklamuje produktów, ale zachęca klientów (głównie dzieci) do uprawiania sportu i racjonalnego odżywiania.

Umowa będzie obowiązywać przez dwa lata, a DreamWorks nie ma wyłączności na nowego partnera – McDonald’s może korzystać w kampaniach marketingowych z propozycji innych wytwórni (w kolejce stoi między innymi Pixar, Twentieth Century Fox oraz porzucony Disney.

Źródło: www.WhichFranchise.com

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Marcin Kaleta

doradca we franczyzie
Napisz do autora