24.10.2005

Michał w roli franczyzodawcy

Michał Wiśniewski rusza z rozwojem marki, którą reprezentować będą sklepy odzieżowe, zakłady fryzjerskie i restauracje.

Gwiazda muzyki popularnej próbuje swoich sił w biznesie. Lider zespołu Ich Troje założył firmę Xavier Fabienne. Prowadzi jeden sklep z ekskluzywną odzieżą w podwarszawskim Konstancinie. Drugi butik pojawi się w lutym 2006 r. w Kijowie. Jednak biznesmen zamierza skupić się na Polsce.
Jeśli sklepy będą same się finansować lub przyniosą straty, na które będzie mnie stać, będę to ciągnął — mówi Michał Wiśniewski.

To nie koniec biznesowych planów muzyka. Chce on, by Xavier Fabienne był kojarzony z dobrą jakością i firmował nie tylko odzież.
W przyszłym roku pojawią się na terenie Polski dwa salony fryzjerskie i jedna restauracja pod szyldem Xavier Fabienne. Chcę stworzyć ekskluzywną markę dla indywidualistów — mówi Michał Wiśniewski.

Biznesowy plan lidera Ich Troje oparty jest na franczyzie. Jednak poza jakością nie będzie on narzucał specjalnych warunków. W sklepie Wiśniewskiego można kupić np. buty za 50 tys. USD czy sukienki za 40 tys. zł.

Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu", 24 października 2005r.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0