Poniedziałek
14.11.2005
Kentucky Fried Chicken przygotowuje spot reklamowy zapewniający klientów, że spożywając produkty sieci nie są narażeni na wirus ptasiej grypy.
 

Film ma uspokoić klientów, że jedzenie gotowanego mięsa z kurczaka jest absolutnie bezpieczne. Przedstawiciele sieci wyrazili nadzieję, że nie będzie konieczności emisji spotu. W Chinach, gdzie sieć KFC otworzyła niedawno tysiąc pięćsetną restaurację, dynamika sprzedaży znacznie spadła. W tym roku wzrost sprzedaży kształtuje się na poziomie 8 proc, tymczasem rok temu było to 24 proc. W USA, gdzie problem ptasiej grypy wydaje się być odległy, wyniki KFC nie uległy pogorszeniu, przeciwnie sprzedaż sieci wzrosła nawet o 6 proc. Produkcja drobiu w USA sięgnie w tym roku 9,5 miliarda sztuk. Stany nie importują drobiu z żadnego z zagrożonych krajów.

Żródło: MSNBC


doradca we franczyzie