21.11.2005

Campus marką na region a Alpinus na świat

Czy Polska odzież turystyczna może zawojować świat? Według Euromarku - tak. Spółka już rozpisała role dla swoich dwóch marek.

Euromark Polska, właściciel marki Campus i od roku także Alpinus, oraz producent i dystrybutor odzieży i sprzętu turystycznego, mocnej wyjdzie poza Polskę.

Campus będzie brandem tańszym, natomiast bardziej reprezentacyjną, droższą marką zostanie Alpinus.
- Alpinus jest marką o wysokich parametrach technicznych i śmiało może konkurować z produktami firm zachodnich. Campus będzie rywalizował z producentami ze wschodniej Europu - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Artur Górnicki z działu marketingu Euromark Polska.

Co więcej, Alpinus ma trafić także poza Stary Kontynent. Kiedy i gdzie - tego Euromark nie ujawnia. Nie do końca też wiadomo, jak będzie dystrybuowana odzież poza Polską.

Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu" 21 listopada 2005r.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0