25.11.2005

Redan z nową marką

Co najmniej 9 mln euro wyda w najbliższych latach łódzki Redan na zakup i dystrybucję odzieży marki Morgan. Wybuduje kolejną sieć handlową. Spółka liczy na zyski w IV kwartale, ale spodziewa się ostrej walki o rynek.

Giełdowa firma podpisała już kontrakt z paryską spółką Morgan. Redan będzie w Polsce wyłącznym dystrybutorem detalicznym jej odzieży. Umowę zawarto na pięć lat. Pierwszą partię odzieży łódzkie przedsiębiorstwo kupi w ramach kolekcji wiosna/lato 2006. W 55 krajach działa około 550 ekskluzywnych butików Morgana oraz kilkaset stoisk w multibrandowych placówkach. W latach 90. funkcjonowało w Polsce kilka sklepów tej marki. Teraz francuska odzież jest dostępna tylko w paru multibrandowych salonach.

W przyszłym roku giełdowa firma planuje otworzyć pięć sklepów pod nowym logo oraz dwa cornery (wydzielone stoiska) w multibrandowych obiektach. W ciągu pięciu lat liczba placówek ma się zwiększyć do minimum 20.

To będzie kolejna - po Top Secret i Trollu - sieć detaliczna spółki (do tego dochodzą sklepy dyskontowe Textil Market). Top Secret oferuje głównie ubiory dla młodzieży, Troll - dla nastolatek. Odzież pod marką Morgan ma trafiać do kobiet w wieku 25-49 lat. Inaczej niż dotychczasowa oferta przedsiębiorstwa, mają to być ubrania z wysokiej półki cenowej.

Więcej: "Parkiet", 25 listopada 2005r.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0